Vraag
Reacties
rcdeursen
Level 3

Audio Mediabox Next OOS (Out of sync)

In de nieuwe versie 4.33 wordt gewag gemaakt van het feit dat de audio synchronisatie vanaf nu is te beïnvloeden. Dat geldt alleen voor opwaartse getallen, van 0 naar +. Naar - is niet mogelijk. 

In versie 4.32 was de synchronisatie v.w.b. opgenomen items in de Cloud, bij terugkijken perfect. Ook via mijn AV versterker.

Versie 4.33 heeft ervoor gezorgd dat alle opgenomen programma's, qua audio, niet meer synchroon zijn.

Het betreft mogelijk een milliseconde. Dus helaas geen verbetering maar een verslechtering! Kan ik terug naar versie 4.32?

Mvg, Roel van Deursen.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
5 Reacties 5
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Terug zal niet lukken, mogelijk wel een verbetering in de volgende update.

Alles wordt hier gelezen en op de juiste plek neergelegd en/of er wordt gereageerd door Ziggo.

Wat wel anderen geholpen heeft in het heden en verleden is de Next 30 seconden van de stroom of de fabrieksinstellingen, alles wordt weer opgepakt, wel even de instellingen in beeld en geluid nakijken.

0 Kudos
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

zijn al meerdere meldingen over is denk een bug in de firmware 

0 Kudos
rcdeursen
Level 3
Topicstarter

Bedankt voor uw reactie, ja ik zag ook andere meldingen betreft hetzelfde probleem. Hoop dat het in de volgende update is opgelost. Zoals gemeld, in versie 4.32 was het in orde. Zo zie je maar, niet elke update is een verbetering!

anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

helaas heb je geen keuze of je de update wel of niet wilt maar als bugs gemeld woorden dan komt er zeker weten een oplossing voor

0 Kudos
rcdeursen
Level 3
Topicstarter

Hoop het, temeer omdat de audio sync OK was en nu niet meer!