In de nieuwe versie 4.33 wordt gewag gemaakt van het feit dat de audio synchronisatie vanaf nu is te beïnvloeden. Dat geldt alleen voor opwaartse getallen, van 0 naar +. Naar - is niet mogelijk.
In versie 4.32 was de synchronisatie v.w.b. opgenomen items in de Cloud, bij terugkijken perfect. Ook via mijn AV versterker.
Versie 4.33 heeft ervoor gezorgd dat alle opgenomen programma's, qua audio, niet meer synchroon zijn.
Het betreft mogelijk een milliseconde. Dus helaas geen verbetering maar een verslechtering! Kan ik terug naar versie 4.32?
Mvg, Roel van Deursen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Terug zal niet lukken, mogelijk wel een verbetering in de volgende update.
Alles wordt hier gelezen en op de juiste plek neergelegd en/of er wordt gereageerd door Ziggo.
Wat wel anderen geholpen heeft in het heden en verleden is de Next 30 seconden van de stroom of de fabrieksinstellingen, alles wordt weer opgepakt, wel even de instellingen in beeld en geluid nakijken.
zijn al meerdere meldingen over is denk een bug in de firmware
Bedankt voor uw reactie, ja ik zag ook andere meldingen betreft hetzelfde probleem. Hoop dat het in de volgende update is opgelost. Zoals gemeld, in versie 4.32 was het in orde. Zo zie je maar, niet elke update is een verbetering!
helaas heb je geen keuze of je de update wel of niet wilt maar als bugs gemeld woorden dan komt er zeker weten een oplossing voor
Hoop het, temeer omdat de audio sync OK was en nu niet meer!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.