1
Vraag
2
Reacties
MartijnNuijs!

Level 7
  • 185Posts
  • 0Oplossingen
  • 65Likes

Atp tennis

Geweldig en superleuk dat Ziggo de rechten heeft voor de ATP masters 1000 toernooien, maar waarom zit ik naar herhalingen te kijken terwijl er live tennis bezig is? Vreemd....

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Dag @MartinNuijs! Sorry voor mijn ietwat late reactie allereerst. Herhalingen kijken is natuurlijk geen feestje en al helemaal niet wanneer er op datzelfde moment ook live een wedstrijd bezig is. Over het hoe en waarom moet ik je het antwoord schuldig blijven ben ik bang. Dat is meer een vraag voor mijn collega's bij Ziggo Sport

 

Het complete programmaoverzicht van alle sportevenementen bij Ziggo Sport vind je overigens hier. Je ziet daar precies wat er uitgezonden wordt en wanneer. Mogelijk heb je dit overzicht nog niet eerder gezien en voorkomt het eventuele toekomstige teleurstellingen 😉

Ik wens je een mooie week toe! 

Bekijk in context

2 Reacties 2
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

waar zijn die herhalingen ?

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Dag @MartinNuijs! Sorry voor mijn ietwat late reactie allereerst. Herhalingen kijken is natuurlijk geen feestje en al helemaal niet wanneer er op datzelfde moment ook live een wedstrijd bezig is. Over het hoe en waarom moet ik je het antwoord schuldig blijven ben ik bang. Dat is meer een vraag voor mijn collega's bij Ziggo Sport

 

Het complete programmaoverzicht van alle sportevenementen bij Ziggo Sport vind je overigens hier. Je ziet daar precies wat er uitgezonden wordt en wanneer. Mogelijk heb je dit overzicht nog niet eerder gezien en voorkomt het eventuele toekomstige teleurstellingen 😉

Ik wens je een mooie week toe! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic