Geweldig en superleuk dat Ziggo de rechten heeft voor de ATP masters 1000 toernooien, maar waarom zit ik naar herhalingen te kijken terwijl er live tennis bezig is? Vreemd....
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dag @MartinNuijs! Sorry voor mijn ietwat late reactie allereerst. Herhalingen kijken is natuurlijk geen feestje en al helemaal niet wanneer er op datzelfde moment ook live een wedstrijd bezig is. Over het hoe en waarom moet ik je het antwoord schuldig blijven ben ik bang. Dat is meer een vraag voor mijn collega's bij Ziggo Sport.
Het complete programmaoverzicht van alle sportevenementen bij Ziggo Sport vind je overigens hier. Je ziet daar precies wat er uitgezonden wordt en wanneer. Mogelijk heb je dit overzicht nog niet eerder gezien en voorkomt het eventuele toekomstige teleurstellingen 😉
Ik wens je een mooie week toe!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
waar zijn die herhalingen ?
Dag @MartinNuijs! Sorry voor mijn ietwat late reactie allereerst. Herhalingen kijken is natuurlijk geen feestje en al helemaal niet wanneer er op datzelfde moment ook live een wedstrijd bezig is. Over het hoe en waarom moet ik je het antwoord schuldig blijven ben ik bang. Dat is meer een vraag voor mijn collega's bij Ziggo Sport.
Het complete programmaoverzicht van alle sportevenementen bij Ziggo Sport vind je overigens hier. Je ziet daar precies wat er uitgezonden wordt en wanneer. Mogelijk heb je dit overzicht nog niet eerder gezien en voorkomt het eventuele toekomstige teleurstellingen 😉
Ik wens je een mooie week toe!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.