1
Vraag
2
Reacties
Rigi

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Arylic A50+ versterker koppelen aan Ziggo afstandsbediening

Hi Allen,

 

Graag zou ik mijn Arylic A50+ versterker koppelen aan de afstandsbediening van Ziggo, maar deze staat niet in de lijst.

 

Gaat alleen om de volumeregeling.

 

TV is via een optische kabel verbonden met de versterker.

 

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

 

groet Rigard

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8943Posts
  • 1051Oplossingen
  • 3971Likes

Hi @Rigi,

 

Dit topic is eventjes tussen wal en schip beland, sorry! We hebben inmiddels wel een intern verzoek doorgezet om deze codes toe te voegen. Dat is nog geen garantie, maar we hopen op het beste natuurlijk. Als er nieuws is, laat ik het weten!

Bekijk in context

14 Reacties 14
bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5155Posts
  • 194Oplossingen
  • 3089Likes

Als de Arylic niet in de lijst staat als merk dan wordt het lastig. Staat er wel een ander type dan zou die gekozen kunnen worden.

 

Via handmatige invoer zou je kunnen testen of er een ander type werkt. Anders wordt het zoeken naar een ander merk AB die compatibel is.

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74988Posts
  • 5137Oplossingen
  • 21836Likes

Ik zie dat Arylic producten standaard niet in Nederland verkocht worden, maar te bestellen zijn via een website uit China, er is geen telefoonnummer en geen adres te vinden op die website en het merk is te koop via 1 Nederlands importbedrijf van waarschijnlijk Arylic zelf.

 

De fabrikant zal de technische gegevens aan Ziggo aan moeten leveren, om opgenomen te kunnen worden in de database van afstandsbedieningen bij Ziggo.

bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5155Posts
  • 194Oplossingen
  • 3089Likes

Een beetje zoeken naar een zelfde soort AB met dezelfde layout maar andere functies op sommige toetsen levert twee merken op die deze gebruiken.

Haier TV en een of ander Pools bedrijf Dexon dat soortgelijke versterkers maakt.

 

Misschien dat Haier TV codes matchen met de Arylic. Dexon lijkt me net zo onbekend als Arylic.

bloemen64_0-1685634572429.png

 

 

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2449Posts
  • 261Oplossingen
  • 1161Likes

Hi @Rigi! Heb je de reacties nog gezien op je vraag over de afstandsbediening? Ik ben benieuwd of je eruit gekomen bent 🙂 !

Rigi
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank voor het uitzoeken, helaas werkte het niet!

Rigi
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank voor het uitzoeken. Lukt mij niet om de afstandsbediening handmatig in te stellen via een menu, hoe kan ik daar komen?

Rigi
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank voor je reactie. 
Waar kan ik Arylic vragen dit te regelen met Ziggo? Dan ga ik het eens proberen!

Rigi
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Carolien, helaas nog niet… mocht je nog een suggestie hebben, dan hoor ik het graag!

bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5155Posts
  • 194Oplossingen
  • 3089Likes

Probeer het eens via de stappen op deze site:

https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/afstandsbediening/koppelen-aan-tv#/voice-afstand...

 

Daarmee zou het moeten lukken om in ieder geval een keuze te kunnen maken op model en type.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74988Posts
  • 5137Oplossingen
  • 21836Likes

@Rigi  schreef:

Dank voor je reactie. 
Waar kan ik Arylic vragen dit te regelen met Ziggo? Dan ga ik het eens proberen!


Contact US – Arylic

of

Klantenservice - SoundImports

Rigi
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Bert,

Heb het uitgezet!

Thanks

Rigi
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Op de site van Arylic staat de API en de IR Control Codes. Download – Arylic (onderaan)

 

De remote controlcodes lijken mij wat Ziggo nodig heeft. Hoe kan ik Ziggo vragen deze toe te voegen?
Zie hieronder!

IR control codes.png
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74988Posts
  • 5137Oplossingen
  • 21836Likes

@Rigi Een Ziggo moderator komt hier vanzelf langs en kan het doorzetten naar de juiste afdeling.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8943Posts
  • 1051Oplossingen
  • 3971Likes

Hi @Rigi,

 

Dit topic is eventjes tussen wal en schip beland, sorry! We hebben inmiddels wel een intern verzoek doorgezet om deze codes toe te voegen. Dat is nog geen garantie, maar we hopen op het beste natuurlijk. Als er nieuws is, laat ik het weten!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic