1
Vraag
2
Reacties
djessy94

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Apps van TV in combinatie van Apps van Mediabox

Dus de mediabox van ziggo heeft een aantal apps, netflix, npo etc... Maar mijn samsung tv schijnt uit zichzelf een app te hebben voor o.a. HBO en TwitchTV. Nu zie ik deze niet terug via mijn tv omdat hij is aangesloten op de ziggo mediabox. Hoe kan ik de apps van mijn tv toch gebruiken? Kan ik deze toch ergens terugvinden? Want in de app store van ziggo zie ik ze niet terug.

Grt.


Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes

Hoi @djessy94 
Apps op je TV kan je altijd opvragen via de afstandsbediening van je TV, dus NIET die van Ziggo. Meestal, en zeker in de nieuwe TV's, zit er een knop met APPS op de afstandsbediening en dan kom je bij de APPS van de TV. Gebruik je de afstandsbediening van Ziggo dan krijg je natuurlijk de Ziggo APPS te zien 😉 en niet die van je TV. Het beste wat je even kan doen is kijken op je afstandsbediening van je TV en kom je er niet uit, google dan even de gebruiksaanwijzing van je TV. 

In de gebruiksaanwijzing zal daar vast wel iets over staan. Zou je wel willen helpen maar er staat geen type TV bij je verhaal en het gaat 10x sneller als je zelf het type opzoekt en dan even via google zoekt naar de gebruiksaanwijzing of waar je de APPS kan vinden (of je hebt deze bij je liggen, dat is nog makkelijker). 

Bekijk in context

2 Reacties 2
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes

Hoi @djessy94 
Apps op je TV kan je altijd opvragen via de afstandsbediening van je TV, dus NIET die van Ziggo. Meestal, en zeker in de nieuwe TV's, zit er een knop met APPS op de afstandsbediening en dan kom je bij de APPS van de TV. Gebruik je de afstandsbediening van Ziggo dan krijg je natuurlijk de Ziggo APPS te zien 😉 en niet die van je TV. Het beste wat je even kan doen is kijken op je afstandsbediening van je TV en kom je er niet uit, google dan even de gebruiksaanwijzing van je TV. 

In de gebruiksaanwijzing zal daar vast wel iets over staan. Zou je wel willen helpen maar er staat geen type TV bij je verhaal en het gaat 10x sneller als je zelf het type opzoekt en dan even via google zoekt naar de gebruiksaanwijzing of waar je de APPS kan vinden (of je hebt deze bij je liggen, dat is nog makkelijker). 

djessy94
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi energieboy, bedankt voor het snelle antwoord. Je hebt gelijk ik heb het gevonden 😊. Bedankt

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic