Harry Lijnes
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

App TV Française

Geluid verdwijnt regelmatig of herhaalt zich, dit geldt tevens voor het beeld, het betreft France 2

2 Geaccepteerde oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Mariska Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 3472Reacties
  • 313Oplossingen
  • 620Likes

Hoi @Harry Lijnes en welkom hier! 

Goed dat je laat weten waar je tegenaan loopt. Dit probleem lag inderdaad helemaal aan de kant van Ziggo. Ik zie dat het probleem intussen is verholpen. Werk alles weer zoals het hoort? Ook voor jullie, @neysx en @Rob M.

Bekijk in context

neysx
Gedreven Ontdekker
  • 6Reacties
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Werkt prima sinds vrijdag avond. Bedankt.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Richard1993!
Gedreven Raadgever
  • 267Reacties
  • 7Oplossingen
  • 44Likes

ten eerste welke mediabox heb je? of welke tv? heb je al geprobeerd om ze te resetten naar de fabriekinstellingen? om te kijken wat er dan gebeurt. zo niet dan wil ik je eerst aanraden om dat te doen.

neysx
Gedreven Ontdekker
  • 6Reacties
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hier in Groningen hetzelfde probleem zinds donderdag 8 April. Lussen in de feed op France 2,4 5. TV5 werkt prima. Next box gereset. Het probleem ligt niet aan mijn kant.

Rob M.
Gedreven Ontdekker
  • 7Reacties
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

In Maastricht precies hetzelfde probleem sinds donderdag 8 april,  alleen bij France 2. Geluid en beeld herhalen zich constant. Onmogelijk om een programma te volgen. Kan Ziggo iets eraan doen?

Mariska Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 3472Reacties
  • 313Oplossingen
  • 620Likes

Hoi @Harry Lijnes en welkom hier! 

Goed dat je laat weten waar je tegenaan loopt. Dit probleem lag inderdaad helemaal aan de kant van Ziggo. Ik zie dat het probleem intussen is verholpen. Werk alles weer zoals het hoort? Ook voor jullie, @neysx en @Rob M.

Bekijk in context

neysx
Gedreven Ontdekker
  • 6Reacties
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Werkt prima sinds vrijdag avond. Bedankt.

Bekijk in context

Uitgelicht topic