MartijnZandstra
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Animatie bij zenderwijziging

Een klein puntje, maar voor mij wel irritant. Hij het wijzigen van zender, omhoog of naar beneden, klopt de animatie niet. Het logo lijkt een zender verder te schieten maar het logo springt dan opeens terug. 

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 7780Reacties
  • 652Oplossingen
  • 1647Likes

@MartijnZandstra Hartelijk dank voor het delen van de korte opname! Het lijkt erop dat het probleem wat op jouw opname terug te zien is opgelost in de nieuwe update (4.30) voor de Mediabox Next. 
Ik stel dus voor dat we deze update even afwachten. Ik verwacht dan dat het bij jou ook gelijk opgelost is. 

Groeten,

Paul 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 7780Reacties
  • 652Oplossingen
  • 1647Likes

Goedemorgen @MartijnZandstra en welkom op de Community,

Fijn dat je dit forum gevonden hebt voor het delen van je feedback. Ik begrijp dat je merkt dat de animatie bij het wisselen van de zender niet klopt. Ik heb dit zelf ook even getest en merk dit op m'n eigen Mediabox Next en de testopstelling niet op.
Heb je de Mediabox Next al eens opnieuw opgestart en gekeken op welke energiestand de Next staat ingesteld? Mocht het probleem daarna nog opspelen, dan ben ik erg  benieuwd wat je precies ziet. Zou je hiervan een foto of korte opname kunnen toesturen?
Dat mag je dan sturen naar community@ziggo.nl o.v.v.. Mediabox Next Menu t.a.v. Paul. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 7780Reacties
  • 652Oplossingen
  • 1647Likes

@MartijnZandstra We zijn erg benieuwd of het nog gelukt is met behulp van de eerder gegeven tips. Mocht je nog problemen ervaren stuur dan een foto of korte video opname naar community@ziggo.nl o.v.v. Mediabox Next Menu t.a.v. Paul. 

Groeten,

Paul 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 7780Reacties
  • 652Oplossingen
  • 1647Likes

@MartijnZandstra Hartelijk dank voor het delen van de korte opname! Het lijkt erop dat het probleem wat op jouw opname terug te zien is opgelost in de nieuwe update (4.30) voor de Mediabox Next. 
Ik stel dus voor dat we deze update even afwachten. Ik verwacht dan dat het bij jou ook gelijk opgelost is. 

Groeten,

Paul 

Bekijk in context

Uitgelicht topic