Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Bertus2018 wrote:
Hallo Nick999, zeer bedankt voor je snelle reactie.
Als ik je goed begrijp ...het analoge signaal verdwijnt. Deze wordt dan toch digitaal? En dit signaal kan dus worden opgepakt door TV's , waar er een mogelijkheid is voor een CI+ module? Omdat er dan al een 'standaard' decoder in de TV zit?
Indien bovenstaande correct is, is het dna geen overkill voor mij dat ik een abo bij Ziggo heb met een CI+ module? Ik bedoel, zonder die CI+ module kan mijn TV dus ook het 'nieuwe' signaal decoderen?
Ik hoor graag van je Nick999.
Thanx in advance.
youriy wrote:
Grappig, "het beste antwoord" in dit topic is een onzin-antwoord met alleen foutieve info.
Be rt wrote:
youriyyouriy wrote:Niet helemaal.
Grappig, "het beste antwoord" in dit topic is een onzin-antwoord met alleen foutieve info.
Alleen een CI+ module zonder smartcard geeft de gratis kanalen, dat klopt wel.
CI+ module / DVB-C tuner was ietje duidelijker geweest.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.