1
Vraag
2
Reacties
Marinussen

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Analoge radiofrequenties

Wanneer de analoge radiofrequenties op de website van Ziggo per gemeente worden opgevraagd, geeft dit bij verschillende gemeentes (waar Ziggo actief is) 'geen resultaat' als antwoord. Gaarne oplossen!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes
Marinussen wrote:

Wanneer de analoge radiofrequenties op de website van Ziggo per gemeente worden opgevraagd, geeft dit bij verschillende gemeentes (waar Ziggo actief is) 'geen resultaat' als antwoord. Gaarne oplossen!


Goedemorgen,

Dit issue speelt helaas nog steeds, er wordt gewerkt aan een oplossing.
Voor in de tussentijd is https://www.radio-tv-nederland.nl/fmkaart/zenderkaarten-overzicht.html een handige pagina om toch aan info te komen.

 

Bekijk in context

9 Reacties 9
Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Hallo,

Uw eerste topic, dus : dit is een openbaar Ziggo forum, waar Ziggo klanten elkaar proberen te helpen. Tevens komen Ziggo moderators ( zij hebben “_Ziggo” achter hun naam staan ) om de zoveel tijd langs in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, mogelijkheden, rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.
 

Helaas, e.e.a. werkt niet naar behoren. Ziggo moderator Lycke schreef gister:

Lycke Ziggo wrote:

...Ik zie inderdaad dat er geen resultaten worden getoond bij het invullen van gemeentes, op de link die gegeven werd. Ik ga deze feedback meteen intern doorzetten, zodat dit snel gefixt kan worden...

kim_adri

Level 2
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Zonet 1200 gebeld en de klantenservice verwijst mij naar de community… Hier in Zuidplas ook nada. Ik hoop dat Lycke ziggo snel met een oplossing komt.

robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

Hou er ook rekening mee dat over een tijdje de Analoge Radio stopt bij Ziggo.

Wvwl

Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Is er al zicht op wanneer eea het weer doet (geeft nog steeds “geen resultaat” melding)

 

En hier staat dat Ziggo ook in 2021 nog analoge radio zou doorgeven:

 

https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-blijft-analoge-radio-in-2021-aan-alle-klanten-leveren/

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes
Wvwl wrote:

Is er al zicht op wanneer eea het weer doet (geeft nog steeds “geen resultaat” melding)

 

En hier staat dat Ziggo ook in 2021 nog analoge radio zou doorgeven:

 

https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-blijft-analoge-radio-in-2021-aan-alle-klanten-leveren/


Ik verwacht eigenlijk niet dat Ziggo de lijst binnenkort nog aanpast, want dat kost tenslotte geld en omdat de planning bij Ziggo misschien ook ( iets ) afhankelijk is van Corona, is e.e.a. onduidelijk. Dus is er dan kans dat het daarna nog weer aangepast moet worden.

“...En hier staat dat Ziggo ook in 2021 nog analoge radio zou doorgeven...”. Met deze vage uitspraak, kan dat ook tot 1 februari zijn.


Bij Ziggo is het altijd maar afwachten….

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Wat er is gedaan is toestemming om analoge (FM) radio te blijven doorgeven zonder analoge Tv het staat Ziggo vermoedelijk vrij om per regio waar Gigabit draait ten gunste van de upload de analoge radio ook uit te zetten. 

Ik zou zelf pas een gigabit abonnement bij Ziggo overwegen als er meer dan 50 Mb upload mogelijk is.

Dat staat verder los van de frequentie database, de hele koppeling is blijkbaar verloren gegaan door het verwijderen van de TV frequenties database.

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes
Marinussen wrote:

Wanneer de analoge radiofrequenties op de website van Ziggo per gemeente worden opgevraagd, geeft dit bij verschillende gemeentes (waar Ziggo actief is) 'geen resultaat' als antwoord. Gaarne oplossen!


Goedemorgen,

Dit issue speelt helaas nog steeds, er wordt gewerkt aan een oplossing.
Voor in de tussentijd is https://www.radio-tv-nederland.nl/fmkaart/zenderkaarten-overzicht.html een handige pagina om toch aan info te komen.

 

waro1964

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

aan die zenderkaarten overzicht heb ik toch niks aan als ik de tuner op de contactdoos van ziggo heb ingeplugt, dit zijn de vrije ether frequenties. ik wil de analoge ziggo frequenties hebben in de gemeente venlo. Als ziggo hier nog een jaar mee doorgaat hebben we het recht om deze frequenties te krijgen. En bij mij is het dat een tv voor te kijken is en een radio om te luisteren dus ik vertik het om radio op de tv te luisteren.

 

Valentijnvd

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Absurd dat de analoge radio frequenties van Ziggo niet meer te vinden zijn. Net de helpdesk gebeld en die zeggen dat zij het ook niet weten….

De meeste frequenties heb ik inmiddels handmatig opgezocht. Alleen Radio 2 valt steeds uit…. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic