Vraag
Reacties
Oplossing
Tijs H
Level 1

Analoge radio frequentie

'Hoe en/of waar kan ik classic-fm op mijn radio vinden. Heb zowel automatisch als handmatig gezocht maar kan hem niet vinden. Weet iemand misschien de frequentie?'.
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul.Niezing
Level 13
Hier kun je de digitale en analoge radio zenders vinden. Bij Analoog de gemeente invullen waar u woont en krijgt een overzicht te zien.

Bekijk in context

0 Kudos
3 Reacties 3
Paul.Niezing
Level 13
Hier kun je de digitale en analoge radio zenders vinden. Bij Analoog de gemeente invullen waar u woont en krijgt een overzicht te zien.
0 Kudos
Tijs H
Level 1
Topicstarter
Bedankt voor je snelle reactie maar dit is niet wat ik bedoel. Het gaat mij niet om kanalen maar om de frequenties. Bijv. 88.40 Mhz.
Maar inmiddels heb ik het zelf al opgelost en wel op de volgende manier: TV in radiomodus gezet op de gewenste zender en vervolgens de radio aan en langzaam alle zenders langs gezocht, tot er uit de radio hetzelfde geluid kwam als uit de tv.
Wellicht kunnen meer mensen (zie GERELATEERDE ONDERWERPEN) hier hun voordeel mee doen.
0 Kudos
AlexZ1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
Paul.Niezing wrote:

Onder zijn link staan ook de Mhz frequenties. Zie:
0 Kudos