RobbaFR
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Alles perfect geïnstalleerd? Mooi niet.

Afgelopen week mijn installatiepakket binnengekregen. Hier apart nog een 3-weg splitter (https://www.kabelshop.nl/Braun-Telecom-Coax-splitter-Braun-Telecom-Vrouwelijk-naar-3-x-mannelijk-POA...), 4K kabel ter vervanging van oude COAX kabel (https://www.kabelshop.nl/Technetix-Coax-kabel-Ziggo-op-rol-Technetix-20-meter-10470452-COAXIH-20M-i8... en Ziggo gecertificeerde Hirschmann connectoren bij besteld (https://www.kabelshop.nl/Hirschmann-Coax-connector-set-Hirschmann-KOSWI5-en-KOKWI5-Push-On-Haaks-Man...).

 

Kabel met een trekveer door de bestaande (inmiddels lege) buis getrokken. Geen TV. Zowel niet direct via de antenne-ingang van de televisie als via de Mediabox. Ook via de meegeleverde tweeweg splitter geen signaal boven.

 

Ziggo weigert kosteloos een monteur langs te sturen, geweldige aanbieding dat "Alles perfect geïnstalleerd t.w.v. 249,-".

7 Reacties 7
KBX458
Super Expert
Super Expert
  • 6302Posts
  • 256Oplossingen
  • 2709Likes

Staan postcode en huisnummer in je community-profiel ? (Alleen zichtbaar voor moderators).

Ik heb je topic voorgelegd aan het moderatie-team.

Steefb
Expert
Expert
  • 10060Posts
  • 1848Oplossingen
  • 3165Likes

Monteur is kosteloos, en valt onder de installatie garantie als het ziggo gerelateerd is.

 

Is bijvoorbeeld een een kabelbreuk ontstaan door eigen toedoen is het je eigen pakkie-an.

 

 

Dit doet de installatiemonteur

 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 1749Posts
  • 189Oplossingen
  • 355Likes

Goedemiddag @RobbaFR

 

Wat een teleurstelling zo na ontvangst van je nieuwe pakket.

Je had natuurlijk gehoopt dat je direct kon starten en de installatie soepel zou verlopen.

 

Natuurlijk heb jij ook recht op een gratis installatie monteur. Deze monteur zou alles kosteloos voor je aansluiten op de bestaande aansluiting. Wel 1 kleine kanttekening, het doortrekken van kabels door lege buizen, valt niet onder gratis installatie.

Mocht je hulp nodig hebben bij de installatie direct op de AOP, dan plan ik deze afspraak graag voor je in. Laat je het dan weten?

RobbaFR
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor je reactie. De 4K kabel heb ik zelf al door de buis getrokken met een trekveer. Kabel zit aangesloten op het AOP. Mocht het nodig zijn dit opnieuw aan te leggen ben ik uiteraard bereid de kosten hiervoor te betalen (zoals vermeld op https://www.ziggo.nl/klantenservice/service-van-ziggo/monteur/materiaalkosten en https://www.ziggo.nl/klantenservice/service-van-ziggo/monteur/monteur-kiezen#/ik-wil-hulp-met-instal...).

 

De afspraak plan ik dus graag in.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 1749Posts
  • 189Oplossingen
  • 355Likes

Ik zie dat het in de planning aardig druk is @RobbaFR

Ik heb voor nu een afspraak ingepland op de eerst volgende mogelijkheid:

do 02-12-2021 12:00-18:00 uur.
Deze afspraak wordt bevestigd via e-mail.

 

Mocht het nodig zijn kun je over 24 uur in Mijn Ziggo de afspraak wijzigen of wellicht vervroegen als er een plekje vrij komt 🙂

gabbano
Gedreven Meedenker
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Welke 4k coax kabel.Er is geen 4k coax kabel.

RobbaFR
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Uitgelicht topic