Afgelopen week mijn installatiepakket binnengekregen. Hier apart nog een 3-weg splitter (https://www.kabelshop.nl/Braun-Telecom-Coax-splitter-Braun-Telecom-Vrouwelijk-naar-3-x-mannelijk-POA...), 4K kabel ter vervanging van oude COAX kabel (https://www.kabelshop.nl/Technetix-Coax-kabel-Ziggo-op-rol-Technetix-20-meter-10470452-COAXIH-20M-i8... en Ziggo gecertificeerde Hirschmann connectoren bij besteld (https://www.kabelshop.nl/Hirschmann-Coax-connector-set-Hirschmann-KOSWI5-en-KOKWI5-Push-On-Haaks-Man...).
Kabel met een trekveer door de bestaande (inmiddels lege) buis getrokken. Geen TV. Zowel niet direct via de antenne-ingang van de televisie als via de Mediabox. Ook via de meegeleverde tweeweg splitter geen signaal boven.
Ziggo weigert kosteloos een monteur langs te sturen, geweldige aanbieding dat "Alles perfect geïnstalleerd t.w.v. 249,-".
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik zie dat het in de planning aardig druk is @RobbaFR
Ik heb voor nu een afspraak ingepland op de eerst volgende mogelijkheid:
do 02-12-2021 12:00-18:00 uur.
Deze afspraak wordt bevestigd via e-mail.
Mocht het nodig zijn kun je over 24 uur in Mijn Ziggo de afspraak wijzigen of wellicht vervroegen als er een plekje vrij komt 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Staan postcode en huisnummer in je community-profiel ? (Alleen zichtbaar voor moderators).
Ik heb je topic voorgelegd aan het moderatie-team.
Monteur is kosteloos, en valt onder de installatie garantie als het ziggo gerelateerd is.
Is bijvoorbeeld een een kabelbreuk ontstaan door eigen toedoen is het je eigen pakkie-an.
Dit doet de installatiemonteur
Goedemiddag @RobbaFR
Wat een teleurstelling zo na ontvangst van je nieuwe pakket.
Je had natuurlijk gehoopt dat je direct kon starten en de installatie soepel zou verlopen.
Natuurlijk heb jij ook recht op een gratis installatie monteur. Deze monteur zou alles kosteloos voor je aansluiten op de bestaande aansluiting. Wel 1 kleine kanttekening, het doortrekken van kabels door lege buizen, valt niet onder gratis installatie.
Mocht je hulp nodig hebben bij de installatie direct op de AOP, dan plan ik deze afspraak graag voor je in. Laat je het dan weten?
Bedankt voor je reactie. De 4K kabel heb ik zelf al door de buis getrokken met een trekveer. Kabel zit aangesloten op het AOP. Mocht het nodig zijn dit opnieuw aan te leggen ben ik uiteraard bereid de kosten hiervoor te betalen (zoals vermeld op https://www.ziggo.nl/klantenservice/service-van-ziggo/monteur/materiaalkosten en https://www.ziggo.nl/klantenservice/service-van-ziggo/monteur/monteur-kiezen#/ik-wil-hulp-met-instal...).
De afspraak plan ik dus graag in.
Ik zie dat het in de planning aardig druk is @RobbaFR
Ik heb voor nu een afspraak ingepland op de eerst volgende mogelijkheid:
do 02-12-2021 12:00-18:00 uur.
Deze afspraak wordt bevestigd via e-mail.
Mocht het nodig zijn kun je over 24 uur in Mijn Ziggo de afspraak wijzigen of wellicht vervroegen als er een plekje vrij komt 🙂
Welke 4k coax kabel.Er is geen 4k coax kabel.
Deze kabel: https://www.kabelshop.nl/Technetix-Coax-kabel-Ziggo-op-rol-Technetix-20-meter-10470452-COAXIH-20M-i8...
Geschikt voor 4K televisie.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.