Sinds een dag zijn alle zenders, behalve NPO, 1,2, 3, en Ziggo Sport voorzien van de melding "Zender is gecodeerd.
Er loopt 1 coax van de aansluiting naar de tv ( ik heb voor de zekerheid en test) overoge kables en een Faansluiting verdeler ertussen uitgehaald.
De TV is een Samsung Smart tv, met alle updates erop.
Alle standaard opties al gedaan: Kabels en stekkers nagelopen ( opnieuw erop gezet) , CI+ Module gereset, Zenders opnieuw opgehaald, via mijn Ziggo zenders gereset, signaal frequentie nagelopen.
Ziggo Klanteservice kon mij ook niet helpen.
Iemand hier wel?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Een reset van de zenders in mijn ziggo, vervolgens een volledige herinstallatie van de tv en daarna de installatie van de CI module was de truc uiteindelijk, naast jullie bovengenoemde aandachtspunten. Dank voor zover!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Heb je de module al een keer uit de TV gehaald en weer stevig teruggeduwd in de TV?
Hij moet op het laatst een klein bobbeltje over voordat hij echt vast zit.
Daarnaast helpt het met regelmaat om de smartcard een aantal malen heen en weer te halen in de module, door zeer lichte corrosie kan de verbinding in de module niet optimaal meer zijn.
Laat hier even weten of dat geholpen heeft?
Module is er al meerdere keren uitgehaald en is pas half jaar oud, dus corrosie is wat gek, maar het heeft geen effect vooralsnog
In het menu van de tv moet je kunnen zien of de module goed geinstalleerd wordt en of de smartcard gelezen wordt.
Helemaal opnieuw geinstalleerd, maar nog steeds geen gewenst resultaat, in het TV menu kijkt de CI+ module prima herkent te worden en te functioneren,
Een reset van de zenders in mijn ziggo, vervolgens een volledige herinstallatie van de tv en daarna de installatie van de CI module was de truc uiteindelijk, naast jullie bovengenoemde aandachtspunten. Dank voor zover!
Ik heb hetzelde probleem. De IC module en kaart werkt wel goed op andere televisie. Hoe doe je een herinstallatie en ben ik dan niet al mijn applicaties kwijt op mijn smart tv (Samsung)
@davidnie Een CI+ installeren wijzigt niets aan je Smart TV.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.