Sinds september/oktober hebben wij problemen met Netflix kijken. Wij kunnen alleen maar (overwegend) titels van Netflix kijken. Hoewel daar best goede series/films tussen zitten, zou ik graag het gehele aanbod tot mijn beschikking hebben.
In oktober al contact gehad met Netflix hierover, zij verwezen ons door naar Ziggo.
Dus ik met Ziggo gechat.
Daarop heb ik: de Nextbox naar fabrieksinstellingen teruggebracht, de modem gereset, de Deco’s opnieuw geïnstalleerd, allen zonder positief resultaat.
De laatste keer dat ik belde zou iemand er intern achteraan gaan, wij zouden er terugkoppeling van krijgen.
Wij zijn een weekje weggeweest, toen wij terugkwamen stonden de missende titels er weer op. Geen terugkoppeling ontvangen, maar hè, het doet het weer. Helemaal blij.
Tot begin deze week, helaas weer alleen maar Netflix series/films.
Weer contact gehad met Ziggo, er was ergens een of ander conflict(?), dat hebben we opgelost, helaas zonder resultaat, ik moest maar naar Netflix, daar lag vast het probleem.
Netflix zegt dat er meerdere klanten van Ziggo zijn die te maken hebben met ‘proxy errors’, dus ik weer terug naar Ziggo.
Tja, zij zegt nu: wij hebben alles nagekeken, alles staat goed dus ligt het aan uw proxy instellingen, maar die kan ik niet bekijken, want die zijn van u privé. Ik verwijs u hiervoor door naar de Community.
Dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik zag dat ik niet de eerste met dit gekke probleem
ben, maar ik ben nog niet echt een oplossing hiervoor tegengekomen.
Het zit dus zo: als wij thuis Netflix kijken, hetzij via kanaal 150, de app op onze tv of via de WiFi van onze telefoons, kunnen wij momenteel alleen maar Netflix series kijken.
Kijken wij via 4g dan staat de rest er ook op.
Wij hebben een modem, van daaruit een internetkabel naar de tv. En een 3-tal Deco’s aangesloten op de modem.
Ik heb er totaal geen verstand van, hoe kan ik zie hoe/wat mijn proxy instellingen staan? En hoe zouden ze moeten staan?