1
Vraag
2
Reageer en help mee
Guzzioot

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Alleen icoon delen te zien op ziggo go

Kijk alleen via tablet, TV & Replay, maar nu krijg ik bij diverse series die ik eerder wel kon zien alleen het icoon 'delen' te zien. Waarom is dat en zijn deze op de een of andere manier toch te bekijken. Baal als een stekker want kijk zelden live.

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Op welke zender is dat op welke dag?

Guzzioot
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dat was o.a. maandag. Serie FBI eerste aflevering is terug te zien op Veronica, maar de volgende 2 niet en ook afleveringen van een andere serie ook niet. Zie bijlage

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

2 mogelijkheden of de eigenaren van FBI geven geen toestemming voor replay of er gaat iets fout bij Ziggo.

Een Ziggo moderator kan mogelijk uitzoeken waar de oorzaak ligt.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Guzzioot

Echt een hele toffe serie is dat, FBI! Ik kijk dit ook altijd terug. Net als jou kan ik het probleem reproduceren en is de afspeelknop voor Replay niet beschikbaar. Er staat op dit moment wel een ticket open dat Replay TV sinds maandagavond (7 februari) 22:00 niet beschikbaar is op zowel de mediabox als Ziggo GO. In eerste instantie geldt dit voor alle content op SBS en RTL zenders, maar het probleem is identiek aan de content op Veronica. Zodra het ticket is opgelost dan zullen we dit hier laten weten en kun je hopelijk alsnog de afleveringen snel terugkijken! 🙂

 

Guzzioot
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Beste Cecilia, dat zou mooi zijn, hoop wel voor maandag, anders is het te laat 🙄

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Goed nieuws, @Guzzioot Het probleem lijkt te zijn verholpen.
Ik hoop dat je vandaag nog een moment kunt vinden waarop je de afleveringen terug kunt kijken. 
Sorry dat het zo kort dag is. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic