Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
HaJee83
Level 13

Alleen NPO bij On Demand met CI+ module?

Ik gebruik sinds een dag of wat een CI+ module, netjes geïnstalleerd volgens de aangegeven werkwijze. Nu ging ik zojuist naar Ziggo On Demand en zie ik dat TV gemist alleen de 3 NPO zenders beschikbaar zijn.

Klopt dat? Ik heb eerder jarenlang een CI+ module gebruikt en toen kon ik alle zenders zien die tot mijn pakket horen (TV Start). Is dat de voorbije jaren beperkt door Ziggo of werkt de module niet goed? 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Alle commerciëlen hebben hun Uitzending Gemist programma's gestopt en je kunt programma's alleen nog terugkijken via KIJK.NL en Videoland via een browser of een app.

Hoelang de NPO dit nog ondersteund is een lastige, want die hebben ook al de NPO Start app en NPO Plus.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Alle commerciëlen hebben hun Uitzending Gemist programma's gestopt en je kunt programma's alleen nog terugkijken via KIJK.NL en Videoland via een browser of een app.

Hoelang de NPO dit nog ondersteund is een lastige, want die hebben ook al de NPO Start app en NPO Plus.

HaJee83
Level 13
Topicstarter

@Bert Aha, duidelijk. Is verder geen ramp, want ik heb o.a. ook een abonnement op NLZiet. Dat is blijkbaar de voorbije 3 jaren gewijzigd. Bedankt voor je reactie.