1
Vraag
2
Reacties
BackAgain22

Level 7
  • 191Posts
  • 0Oplossingen
  • 119Likes

Alleen NPO bij On Demand met CI+ module?

Ik gebruik sinds een dag of wat een CI+ module, netjes geïnstalleerd volgens de aangegeven werkwijze. Nu ging ik zojuist naar Ziggo On Demand en zie ik dat TV gemist alleen de 3 NPO zenders beschikbaar zijn.

Klopt dat? Ik heb eerder jarenlang een CI+ module gebruikt en toen kon ik alle zenders zien die tot mijn pakket horen (TV Start). Is dat de voorbije jaren beperkt door Ziggo of werkt de module niet goed? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 77314Posts
  • 5250Oplossingen
  • 22940Likes

Alle commerciëlen hebben hun Uitzending Gemist programma's gestopt en je kunt programma's alleen nog terugkijken via KIJK.NL en Videoland via een browser of een app.

Hoelang de NPO dit nog ondersteund is een lastige, want die hebben ook al de NPO Start app en NPO Plus.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 77314Posts
  • 5250Oplossingen
  • 22940Likes

Alle commerciëlen hebben hun Uitzending Gemist programma's gestopt en je kunt programma's alleen nog terugkijken via KIJK.NL en Videoland via een browser of een app.

Hoelang de NPO dit nog ondersteund is een lastige, want die hebben ook al de NPO Start app en NPO Plus.

BackAgain22
Topicstarter
Level 7
  • 191Posts
  • 0Oplossingen
  • 119Likes

@Bert Aha, duidelijk. Is verder geen ramp, want ik heb o.a. ook een abonnement op NLZiet. Dat is blijkbaar de voorbije 3 jaren gewijzigd. Bedankt voor je reactie.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic