1
Vraag
2
Reageer en help mee
T&L

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Alle opnames zijn verdwenen van Next Mini

Al onze opnames zijn ineens weg van onze Next Mini.. Ze staan ook niet meer in de app. Hoe kan dit? Kan iemand helpen ze terug te halen? 

 

Notitie: door een fout in het systeem (verkeerd overzetten mediabox XL naar Next Mini) konden we een paar dagen geen tv kijken, ook niet via Ziggo Go. 

8 Reacties 8
Simba24

Level 13
  • 786Posts
  • 37Oplossingen
  • 190Likes

Hoi @T&L 
Meestal helpt het de box te resetten en dan zijn de opnames weer zichtbaar.

T&L
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Helaas helpt dit niet @Simba24! Ook in de Ziggo Go app is alles verdwenen. Het lijkt wel alsof het uit het hele account is verdwenen... Bedankt voor de hulp wel! 

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hej @T&L! Wat vreemd dat de opnames ineens weg zijn! Ik durf niet te zeggen of we ze dan nog terug kunnen krijgen. Waren ze van de 1 op andere dag weg of? 

T&L
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Carlien Ja, nadat mijn abonnement was 'beëindigd' door een fout bij het omzetten van de MediaBox XL naar de Next Mini. Het zou erg fijn zijn als je kan kijken of het nog op een of andere manier terug te halen is.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

bij het beëindigen van het abonnement worden de opnames automatische verwijderd helaas is dat niet meer te herstellen.

welk abonnement heb je momenteel ?

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

@T&L, helaas is dat niet meer terug te halen, zoals anoniemforum ook aangeeft .. Het spijt me 😞 

T&L
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Maud @Carlien Erg slordig vind ik dit en ik ben dan ook echt 'not amused' om er maar een nette Engelse quote in te gooien... Door een fout van Ziggo krijg ik een nieuw contract plots, moet ik er zelf achteraan bellen omdat er extra kosten worden gerekend én ik ben ook nog eens alle opnames kwijt.. Nu ben ik (nog) geen zuurpruim maar ik merk ook geen enkele coulance vanuit Ziggo. 

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

@T&L, Ik snap heel goed dat je hier ontzettend van baalt 😞 Ik wou heel graag dat ik daarin iets voor je kon doen, maar die opnames kan ik echt niet terughalen .. Anders had ik dat met liefde gedaan. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic