1
Vraag
2
Reacties
dennax

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Alle opnames (next box) per ongeluk gewist via de AndroidTV Ziggo Go app

Ik heb laatst per ongeluk al mijn opnames die ik via mijn Next account gemaakt had gewist in de Ziggo Go app..

Is dit op de een of andere manier nog terug te halen misschien?

 

Alvast bedankt,

 

Groetjes Dennis

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

Als opnamen's zijn gewist kunnen deze helaas niet meer terug gehaald worden. Enige wat je kan doen is de opname opnieuw instellen, of terug kijken.

Bekijk in context

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Nee, helaas, alles is gekoppeld voor een vergelijkbare kijkbeleving en verder kijken op een ander apparaat.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

Als opnamen's zijn gewist kunnen deze helaas niet meer terug gehaald worden. Enige wat je kan doen is de opname opnieuw instellen, of terug kijken.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Nee, helaas, alles is gekoppeld voor een vergelijkbare kijkbeleving en verder kijken op een ander apparaat.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

We hebben elkaar gekruist 😂 Sorry

dennax
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ahh jammer, 80% ongeveer was het maarja volgende keer 3 keer lezen voor ik op een bevestiging klik.

Bedankt voor de info! 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

Als je een Opname instelt, kan je beste voor Hele Serie doen als er meer afleveringen zijn, op de Next kan je ze via prullenbak per aflevering verwijderen. Ik heb idee dat het via Ziggo Go TV app net iets anders werkt als via huidige Ziggo Go app.

Ik heb het ook wel eens met AppleTV Ziggo Go TV app en ook eens de App gebruikt met weggooien en ook alles fietsiefoetsie. Als ik via de Next doe, kan ik per aflevering verwijderen, misschien een tip voor de volgende keer.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic