1
Vraag
2
Reacties
acoster

Level 16
  • 1320Posts
  • 56Oplossingen
  • 133Likes

Afstandsbediening werkt plots niet meer.

Sinds gisterenavond werkt plots de volumeknoppen van de AB niet meer. Deze is al tijden gekoppeld aan mijn Sony soundbar, maar terwijl alles aan stond konden we plots het volume niet meer regelen. Ik de ingang op de tv kiezen, ook een Sony, werkt niet meer. 

Zowel de tv als de soundbar opnieuw proberen te koppelen, de Mediabox zegt dat het is gelukt, maar de knoppen werken nog altijd niet.

 

De soundbar en tv gaan wel aan en uit via de power knop van de AB.

 

Wat me ook opviel is dat het langer dan normaal duurt voor ik beeld heb als de Mediabox opstart. Lijkt er op dat het lang duurt voor het HDMI signaal tot stand is gekomen.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
acoster
Topicstarter
Level 16
  • 1320Posts
  • 56Oplossingen
  • 133Likes

Nieuwe batterijen in de afstandsbediening bleek de oplossing, ook al gaf de Mediabox niet aan dat de batterijen vervangen diende te worden en de overige knoppen allemaal prima functioneerde. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Heb je de Next al een keer 30 seconden van de stroom gehad of de fabrieksinstellingen?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Staat in de instellingen Beeld en Geluid - Bepaal je volume - zo ja, wat gebeurt r als je daarop OK klikt?

acoster
Topicstarter
Level 16
  • 1320Posts
  • 56Oplossingen
  • 133Likes

Nieuwe batterijen in de afstandsbediening bleek de oplossing, ook al gaf de Mediabox niet aan dat de batterijen vervangen diende te worden en de overige knoppen allemaal prima functioneerde. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic