1
Vraag
2
Reacties
DirkBasjes63

Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Afstandsbediening werkt niet meer na een tijdje

Ineens werkt de afstandsbediening van de ziggo next niet meer alle stappen doorlopen en elke keer werkt de afstandsbediening dan circa 10 min , als de batterijen er uit en gelijk weer in gedaan worden werkt alles weer 10 min daarna niet meer geen idee wat nog te doen .

 

gr Dirk

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
DirkBasjes63
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

vandaag de afstandsbediening gekregen alles werkt gelijk top dus dat was het probleem 

Bekijk in context

15 Reacties 15
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Haal de batterijen er vannacht eens uit en morgen er weer in.

Dit reset de afstandsbediening.

DirkBasjes63
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ja ga het nog een keer proberen, maar heb dat gisteren al gedaan , toen werkte het niet

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Hardop gedacht: En de next een keer 30 seconden van de stroom en/of de fabrieksinstellingen.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Marlexa

Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik heb precies hetzelfde sinds gisteren. Ook al de batterijen vervangen, maar na een korte tijd kan ik ook niks meer.  Ik heb het gevoel dat het meer aan de box dan aan de afstandsbediening ligt overigens. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

@Marlexa Wat heb je al gedaan om het te proberen om op te lossen?

Marlexa

Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik heb de batterijen er een tijdje uit gehad, batterijen vervangen. Ook de box en zelfs router van het stroom gehaald en opnieuw opgestart.. ik heb ook meermaals de afstandsbediening opnieuw gekoppeld ( als dat al lukte omdat de afstandsbediening niks deed). helaas steeds hetzelfde probleem. Heel soms reageert de afstandsbediening/ box één keer en daarna gebeurt er niks meer en kun je ook echt niks meer..

Ik kijk nu via m'n ziggo go app. Dat gaat wel

DirkBasjes63
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

helaas alles wat ik ook doe het werkt allemaal goed voor 10 min , daarna werkt niks meer, totdat de batterijen er uit en er weer in gaan

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

DirkBasjes63
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik zal ziggo maar eens bellen wat te doen , of reageren ze hoet automatisch op ?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@DirkBasjes63 van harte welkom op de Ziggo Community. Een niet lekker werkende afstandbediening is natuurlijk erg irritant. Mee eens.

Als ik je gegevens erbij pak, zie ik dat gisteren een nieuwe afstandsbediening is gestuurd. Wil je ons laten weten of het daarmee is opgelost? Dan kan je weer raak zappen! 😄
 

Marlexa

Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik ga ziggo ook maar eens bellen dan.

 

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Marlexa dat mag natuurlijk altijd. Daarnaast vind je hier nog meer handige tips, wellicht kan je het daarmee al sneller oplossen. 

DirkBasjes63
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

vandaag de afstandsbediening gekregen alles werkt gelijk top dus dat was het probleem 

Marlexa

Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hier hetzelfde! Goede service

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic