Vraag
Reacties
Oplossing
Lars7777
Level 1

Afstandsbediening werkt niet helemaal

Heb sinds een week een nieuwe tv (Samsung 50QN92A) maar helaas merk ik dat de de ziggo voice afstandsbediening niet helemaal goed werkt. Met name het pauzeren en terug en vooruitspoelen krijg ik niet voor elkaar, ook niet met de afstandsbediening van de tv zelf. Wie kan mij helpen, zie ik iets over het hoofd?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.

CS2000 is een signaalprobleem.

Gaat de witte kabel met groen omrande stekker direct naar je Mediabox XL?

Zo ja, haal dan de splitter er eens tussenuit, want die heeft geen zin als er maar 1 stekker in zit en is nu alleen een weerstand in de verbinding.

De Mediabox XL naar de fabrieksinstellingen.

Alles wordt weer opgepakt, behalve mogelijk eigen instellingen in Beeld en geluid en op nieuw inloggen in apps.

Geen resultaat, laat het hier weer weten.

Maar eerst maar het signaalprobleem oplossen.

Bekijk in context

0 Kudos
10 Reacties 10
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Welke mediabox heb je in gebruik waarmee je pauzeert en terug- en vooruit spoelt?

0 Kudos
Steefb
Level 20

Ik vraag me af wat  het pauzeren en terug en vooruitspoelen met je nieuwe tv te maken heeft.

Dit zijn functies van een mediabox. Welke gebruik je? En met welk abonnement ?

0 Kudos
Lars7777
Level 1
Topicstarter

Het is de mediabox xl en aan het abonnement kan het niet liggen want het werkte voorheen wel altijd. Ik kan ook gewoon bij mij opnames komen en afspelen maar pauzeren en terug en vooruitspoelen werkt niet. 

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Dat lijkt op een signaalprobleem.

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

En eventueel ook een foto van een andere coax wandcontactdoos waar de Mediabox XL op aangesloten zit?

0 Kudos
Lars7777
Level 1
Topicstarter

Deze is vorige maand geïnstalleerd door de Ziggo monteur. Coax gaat vanaf daar rechtstreeks naar de mediabox. 

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Kun je Mediabox XL eens 30 seconden van de stroom halen en kijken of het dan wel werkt?

Zo niet, dan de fabrieksinstellingen.

Alles wordt weer opgepakt, behalve mogelijk eigen instellingen in Beeld en geluid en op nieuw inloggen in apps.

0 Kudos
Lars7777
Level 1
Topicstarter

En bedoel je dan de mediabox of de tv terug naar fabrieksinstellingen? 30 seconde van het stroom halen heeft niet geholpen overigens. Wanneer is probeer te pauzeren krijg ik overigens heel kort de foutcode cs2000 in beeld. 

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

CS2000 is een signaalprobleem.

Gaat de witte kabel met groen omrande stekker direct naar je Mediabox XL?

Zo ja, haal dan de splitter er eens tussenuit, want die heeft geen zin als er maar 1 stekker in zit en is nu alleen een weerstand in de verbinding.

De Mediabox XL naar de fabrieksinstellingen.

Maar eerst maar het signaalprobleem oplossen.

0 Kudos
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemorgen @Lars7777, ik zie dat @Bert en @Steefb je al te hulp zijn geschoten. Werkt het inmiddels? Zo nee, dan wil ik je vragen om je postcode en huisnummer aan je Ziggo Community profiel toe te voegen. Dan kijk ik mee in het systeem! 

Lars7777
Level 1
Topicstarter

Heb de mediabox teruggezet naar de fabrieksinstellingen en alles lijkt nu goed te werken. Bedankt voor de tip!

0 Kudos