Heb sinds een week een nieuwe tv (Samsung 50QN92A) maar helaas merk ik dat de de ziggo voice afstandsbediening niet helemaal goed werkt. Met name het pauzeren en terug en vooruitspoelen krijg ik niet voor elkaar, ook niet met de afstandsbediening van de tv zelf. Wie kan mij helpen, zie ik iets over het hoofd?
Opgelost! Ga naar oplossing.
CS2000 is een signaalprobleem.
Gaat de witte kabel met groen omrande stekker direct naar je Mediabox XL?
Zo ja, haal dan de splitter er eens tussenuit, want die heeft geen zin als er maar 1 stekker in zit en is nu alleen een weerstand in de verbinding.
De Mediabox XL naar de fabrieksinstellingen.
Alles wordt weer opgepakt, behalve mogelijk eigen instellingen in Beeld en geluid en op nieuw inloggen in apps.
Geen resultaat, laat het hier weer weten.
Maar eerst maar het signaalprobleem oplossen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Welke mediabox heb je in gebruik waarmee je pauzeert en terug- en vooruit spoelt?
Ik vraag me af wat het pauzeren en terug en vooruitspoelen met je nieuwe tv te maken heeft.
Dit zijn functies van een mediabox. Welke gebruik je? En met welk abonnement ?
Het is de mediabox xl en aan het abonnement kan het niet liggen want het werkte voorheen wel altijd. Ik kan ook gewoon bij mij opnames komen en afspelen maar pauzeren en terug en vooruitspoelen werkt niet.
Dat lijkt op een signaalprobleem.
Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?
En eventueel ook een foto van een andere coax wandcontactdoos waar de Mediabox XL op aangesloten zit?
Deze is vorige maand geïnstalleerd door de Ziggo monteur. Coax gaat vanaf daar rechtstreeks naar de mediabox.
Kun je Mediabox XL eens 30 seconden van de stroom halen en kijken of het dan wel werkt?
Zo niet, dan de fabrieksinstellingen.
Alles wordt weer opgepakt, behalve mogelijk eigen instellingen in Beeld en geluid en op nieuw inloggen in apps.
En bedoel je dan de mediabox of de tv terug naar fabrieksinstellingen? 30 seconde van het stroom halen heeft niet geholpen overigens. Wanneer is probeer te pauzeren krijg ik overigens heel kort de foutcode cs2000 in beeld.
CS2000 is een signaalprobleem.
Gaat de witte kabel met groen omrande stekker direct naar je Mediabox XL?
Zo ja, haal dan de splitter er eens tussenuit, want die heeft geen zin als er maar 1 stekker in zit en is nu alleen een weerstand in de verbinding.
De Mediabox XL naar de fabrieksinstellingen.
Maar eerst maar het signaalprobleem oplossen.
Heb de mediabox teruggezet naar de fabrieksinstellingen en alles lijkt nu goed te werken. Bedankt voor de tip!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.