1
Vraag
2
Reacties
sandersS

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Afstandsbediening werkt niet helemaal op tv

Hi!

ik heb een Sony tv. En een mediabox XL afstandsbediening. De afstandsbediening werkt helemaal op mijn mediabox. Maar op mijn tv zelf kan ik alleen de volume knoppen, mute & aan/uit knop gebruiken. Ik kan dus niet zappen bijvoorbeeld op mijn tv zelf. 

ik moet namelijk kunnen appen op mijn tv, omdat ik ook nog tv kijk met schotel. En die zenders moet ik dus op mijn tv zappen, want deze staan niet op de HDMI. 

mijn vraag is; is het mogelijk de ab volledig te koppelen aan de tv? Hoeft niet Perse deze ab te zijn, kan ook een andere ab model can ziggo zijn. Anders moet ik alsnog 2 ab gebruiken. 

Als dit echt niet kan, dan mag het ook een ab van ziggo zijn die helemaal gekoppeld kan worden aan mijn tv, maar niet aan mijn box. De box gebruik ik toch niet zo veel. Dan kan ik indd de normale ab gebruiken maar die vind ik niet zo fijn!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 19
Expert
  • 13510Posts
  • 2637Oplossingen
  • 5398Likes

Dat gaat niet lukken met de ziggo afstandsbedieningen.

Logitech maak(te) afstandsbedieningen die daar heel geschikt voor zijn.

Helaas zijn zij met productie gestopt .

Logitech stopt met productie van Harmony-afstandsbedieningen - Beeld en geluid - Nieuws - Tweakers

Bekijk in context

2 Reacties 2
Steefb

Level 19
Expert
  • 13510Posts
  • 2637Oplossingen
  • 5398Likes

Dat gaat niet lukken met de ziggo afstandsbedieningen.

Logitech maak(te) afstandsbedieningen die daar heel geschikt voor zijn.

Helaas zijn zij met productie gestopt .

Logitech stopt met productie van Harmony-afstandsbedieningen - Beeld en geluid - Nieuws - Tweakers

Willem-A1

Oud Community-lid
  • 2371Posts
  • 93Oplossingen
  • 1117Likes

@sandersS 

op marktplaats vind je vast nog veel Logitech modellen. Daar kun je zeer veel mee doen, maar het is niet altijd eenvoudig ermee te werken. Daar moet je wel even rekening mee houden. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Kijk jij je favoriete programma het liefst live of op een later moment?

Uitgelicht topic