Hoe en welke afstandsbedienings-type van Logitec kan ik naast mijn Ziggo voice afstandsbediening gebruiken?
Opgelost! Ga naar oplossing.
alle universele infrarood afstandsbediening werken samen met de Voice afstandbediening
de Voice afstandbediening en met het toetsenbordje werken via een radiosignaal sins de nieuwe upgrade kan maar een via radiosignaal gekoppeld zijn
infrarood kan naast de Voice
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
elke universele afstandbediening werkt op de mediabox xl
Het gaat erom welke afstandsbediening er tegelijk met de nieuwe voice afstandsbediening werkt, want twee dezelfde werken niet meer samen en ook de oude met het toetsenbord werkt niet samen meer met de mediabox xl.
alle universele infrarood afstandsbediening werken samen met de Voice afstandbediening
de Voice afstandbediening en met het toetsenbordje werken via een radiosignaal sins de nieuwe upgrade kan maar een via radiosignaal gekoppeld zijn
infrarood kan naast de Voice
Mijn bedoeling is om een universele afstandsbediening te gebruiken naast mijn voice afstandsbediening waarmee mijn vrouw ook de tv en de Mediabox XL kan bedienen, dus ik gebruik de voice en mijn vrouw de universele tegelijk voor de beide apparaten, zodat ik weer hetzelfde heb als voorheen met mijn 2 toetsenbord bedieningen, maar nu dus een voice en een universele. Welk universeel type ir kan dat als dit tenminste mogelijk is? Alvast bedankt voor uw reactie.
logitech
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.