1
Vraag
2
Reacties
VTONGERLOO

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Afstandsbediening voor Mediabox XL

Hoe en welke afstandsbedienings-type van Logitec kan ik naast mijn Ziggo voice afstandsbediening  gebruiken?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

alle universele infrarood afstandsbediening werken samen met de Voice afstandbediening 

 

de Voice afstandbediening en met het toetsenbordje werken via een radiosignaal sins de nieuwe upgrade kan maar een via radiosignaal gekoppeld zijn 

infrarood kan naast de Voice

Bekijk in context

5 Reacties 5
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

elke universele afstandbediening werkt op de mediabox xl

VTONGERLOO
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Het gaat erom welke afstandsbediening er tegelijk met de nieuwe voice afstandsbediening werkt, want twee dezelfde werken niet meer samen en ook de oude met  het toetsenbord  werkt niet  samen meer met de mediabox xl. 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

alle universele infrarood afstandsbediening werken samen met de Voice afstandbediening 

 

de Voice afstandbediening en met het toetsenbordje werken via een radiosignaal sins de nieuwe upgrade kan maar een via radiosignaal gekoppeld zijn 

infrarood kan naast de Voice

VTONGERLOO
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Mijn bedoeling is om een universele afstandsbediening te gebruiken naast mijn voice afstandsbediening waarmee mijn vrouw ook de tv en de Mediabox XL kan bedienen, dus ik gebruik de voice en mijn vrouw de universele tegelijk voor de beide apparaten, zodat ik weer hetzelfde heb als voorheen met mijn 2 toetsenbord bedieningen, maar nu dus een voice en een universele. Welk universeel type ir kan dat als dit tenminste mogelijk is? Alvast bedankt voor uw reactie. 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

logitech

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic