Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Het zou mogelijk moeten zijn om de afstandsbediening van een sony te koppelen met de mediabox next zodat je met een afstandsbediening kan werken. Als ik de stappen doorloop die daarvoor nodig zijn lukt dit echter niet. De mediabox next wordt gezien, maar de bediening werkt niet. Nu heb ik begrepen dat het na de laatste update van de mediabox next is gebeurd. Hoe dit aan te passen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik wilde eigenlijk de sint afstandsbedieningen met de next koppelen wat ook mogelijk moet zijn, maar die lukt niet. De next aan de sony wilde eerst ook niet. Dit nu nogmaals gedaan en die werkt nu. Bedankt voor de reactie.
Probeer het eens met nieuwe batterijen in je ab(sony).
Die waren al nieuw
Heb ook die sony tv en een ziggo next, en heeft bij mij altijd gewerkt met verschillende software versie van de tv en next.
Je moet de afstandsbediening wel op de next richten.
Dus in een afgesloten kast gaat het niet werken.
Wellicht kan @Teun je de helpende hand toesteken.
Hele proces nogmaals doorlopen en specifiek de dcx960 gekozen, op Next gericht, helemaal geen reactie. Dan maar 2 afstandsbedieningen 😢
Druk op de TV toets en de Nul (0) van je afstandsbediening en hij is gekoppeld aan je Next
Anders Druk op Home > dan naar Tandwiel op rechts > vervolgens Tabblad Beeld en Geluid en kies dan voor
Koppel Afstandsbediening aan andere apparaten. Nu krijg je 2 opties de 1 is voor TV en Next en de 2e optie voor Surround Systemen, Soundbars etc. Optie 1 heb je nodig
Ik wilde eigenlijk de sint afstandsbedieningen met de next koppelen wat ook mogelijk moet zijn, maar die lukt niet. De next aan de sony wilde eerst ook niet. Dit nu nogmaals gedaan en die werkt nu. Bedankt voor de reactie.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...