1
Vraag
2
Reacties
Jquist

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Afstandsbediening philips tv koppelen met ziggo next

Bij mijn nieuwe philips 48oled935 tv zit een mooie afstandsbediening. Nu wil ik deze koppelen aan mijn ziggo next mediabox zodat ik beide apparaten met de AB van mijn tv kan bedienen. Ik krijg dit echter niet voor elkaar. Kan iemand mij vertellen of dit überhaupt mogelijk is en hoe het dan zou moeten? Alvast bedankt!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19161Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7271Likes

Goedemiddag @Jquist en welkom op de Community,

Super dat je in het bezit bent van een nieuwe TV! Ik begrijp dat je de afstandsbediening van je tv wilt koppelen aan de Ziggo Mediabox Next. Als je de afstandsbediening van de Philips tv wilt koppelen raad ik aan de handleiding van de tv te raadplegen. Als er om een fabrikant of merk gevraagd wordt van het apparaat waarmee je wilt koppelen (Next) dien je mogelijk te zoeken op Arris, dat is de fabrikant v.d. Next. We kunnen je wel helpen om de Ziggo Next afstandsbediening aan je TV te koppelen zodat je daarmee ook je TV bedient. In dit online stappenplan lees je hoe je dit doet. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19161Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7271Likes

Goedemiddag @Jquist en welkom op de Community,

Super dat je in het bezit bent van een nieuwe TV! Ik begrijp dat je de afstandsbediening van je tv wilt koppelen aan de Ziggo Mediabox Next. Als je de afstandsbediening van de Philips tv wilt koppelen raad ik aan de handleiding van de tv te raadplegen. Als er om een fabrikant of merk gevraagd wordt van het apparaat waarmee je wilt koppelen (Next) dien je mogelijk te zoeken op Arris, dat is de fabrikant v.d. Next. We kunnen je wel helpen om de Ziggo Next afstandsbediening aan je TV te koppelen zodat je daarmee ook je TV bedient. In dit online stappenplan lees je hoe je dit doet. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic