afstandsbediening met voice controle werkt goed alleen bij uitschakelen van tv en box schakelt hij tv niet uit.
wat wel zou moeten bij drukken op rode knop zou tv en box zich moeten uitschakelen volgens beschrijving.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Zelfde issue hier, alles werkt ook voice control, alleen gaat met de rode knop alleen de mediabox uit.
Extra logging OK.
Goedemorgen @Wino1, @otmos, @Jantraa, @WiebrenBuwalda, helaas heb ik slecht nieuws. Na verder overleg met onze engineers blijkt dat de Mediabox XL (met nieuwe software) geen ondersteuning heeft voor de functionaliteit om de mediabox en televisie met één knop aan- en uit te zetten (met de nieuwe afstandsbediening). Excuses dat wij jullie verkeerd over hebben geinformeerd. We zullen ook onze officiele communicatie die bij de afstandsbediening zit controleren en aanpassen.
Ok duidelijk. Dank voor de terugkoppeling.
Geen probleem Anne, Ik ben zeer tevreden over het resultaat van de upgrade. Daar voor heb ik altijd last gehad van blokkerig beeld en stoppen van de spraak, weliswaar zeer kort, maar toch en dat is totaal verdwenen. Bedankt voor de terugkoppeling.
Groeten van een tevreden Wieb Buwalda
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.