Kunnen er 2 tegelijk worden gebruikt?
Als je de nieuwe koppelt dan werken de oude niet meer. Dus is 2 nieuwe mogelijk?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Er kan maar 1 afstandsbediening tegelijk gekoppeld zijn. Je kunt wel een (universele) afstandsbediening die niet gekoppeld hoeft te worden als 2e gebruiken.
Let op. Niet alle universele afstandsbedieningen zullen werken .
Goedemiddag @robeshuis en een warm welkom op de Community,
Goed dat je met je vraag een topcic bent gestart. Zo te zien heeft expert @Steefb je al het juiste antwoord gegeven. Het niet mogelijk om de oude Ziggo Mediabox XL en de nieuwe afstandsbediening tegelijk te koppelen. Je kan natuurlijk wel 1 koppelen en 1 universele afstandsbediening gebruiken. Maar gezien de mogelijkheden van de Voice Control afstandsbediening zou ik deze gaan gebruiken.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Er kan maar 1 afstandsbediening tegelijk gekoppeld zijn. Je kunt wel een (universele) afstandsbediening die niet gekoppeld hoeft te worden als 2e gebruiken.
Let op. Niet alle universele afstandsbedieningen zullen werken .
Kan ook de nieuwe met de oude afstandsbediening tegelijk werken?
Goedemiddag @robeshuis en een warm welkom op de Community,
Goed dat je met je vraag een topcic bent gestart. Zo te zien heeft expert @Steefb je al het juiste antwoord gegeven. Het niet mogelijk om de oude Ziggo Mediabox XL en de nieuwe afstandsbediening tegelijk te koppelen. Je kan natuurlijk wel 1 koppelen en 1 universele afstandsbediening gebruiken. Maar gezien de mogelijkheden van de Voice Control afstandsbediening zou ik deze gaan gebruiken.
Ik hoop erop dat het tot een mogelijkheid gaat behoren. Misschien bij een volgende update ?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.