HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Sinds afgelopen weekend doet de afstandsbediening niet meer, maar dan bedoel ik ook niet op de Mediabox Next Mini. De knoppen werken alleen soms, bijvoorbeeld om de Mediabox aan te doen.. ik had ook dat de volumeknop alleen luider werd maar niet zachter (knop doet niks). Ik kon ook niet van kanaal veranderen, dus voor alle duidelijkheid het heeft niet te maken met alleen de TV bedienen met geluid, de remote werkt ook niet op de Mediabox Next.
Eerst dacht ik aan batterijen (heb ik pas kort, en kreeg geen melding van laag batterij) maar zelfs met nieuwe Energizer batterijen is het hetzelfde.
De Next box Mini is geplakt aan de achterkant van mijn slaapkamer TV met de meegeleverd plak toestand.. ik heb ook geprobeerd achter de TV volledig op de Mediabox Next te richten, en toen deed de afstandsbediening het ook niet.
Wat kan het zijn? Ik heb het niet lang in bezit.
Eerste keer gebruiken zie ik de lamp branden van knop ingedrukt, maar vlak daarna niet meer.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb het opgelost door 5 seconden op de Next Mini standby knop en remote opnieuw paren 🙂
Ik heb het opgelost door 5 seconden op de Next Mini standby knop en remote opnieuw paren 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...