Ongelooflijk maar waar, onze afstandsbediening is spoorloos verdwenen. Hoe kunnen we aan een nieuwe komen? Hartelijke groet, Ingeborg en Harm
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo @IngeborgZ
Ik zie dat je een zakelijk abonnement hebt bij ons. Ik kan hierdoor niet direct wat voor je bestellen. Het beste kun je even bellen met 0800-0620, dan sturen de collega's je een nieuwe toe.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @IngeborgZ
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.
Een Ziggo-moderator komt binnen afzienbare tijd langs in dit topic om u verder te helpen.
Heb je de afstandsbediening met de verlichting voor de Next met de CH+ knop voorop?
Heb je die niet, laat het hier weten.
@Gio2903 Dan krijg je de AB met de verlichting voor de Mediabox XL en de Arris Next, heb ik ervaren.
Of wordt er nu één gestuurd die bij je Next past zoals ook de Next mini of Humax Next?
@Berthandig dat het plaatje van de kleine erbij staat, die werkt namelijk op alle 4 de boxen ipv op maar 2 😛
afhankelijk van welke next TS heeft is de grote prima natuurlijk. ze zijn via een moderator natuurlijk wel beiden beschikbaar
Hallo @IngeborgZ
Ik zie dat je een zakelijk abonnement hebt bij ons. Ik kan hierdoor niet direct wat voor je bestellen. Het beste kun je even bellen met 0800-0620, dan sturen de collega's je een nieuwe toe.
@Gio2903 Tegenwoordig komt er inderdaad een kleine, zag ik, toen ik de afstandsbediening vandaag binnen kreeg.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.