1
Vraag
2
Reacties
Petra92

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Afstandsbediening kwijt

Ik ben mijn afstandsbediening al een week kwijt en mijn box heeft geen CH+ knop. Is het mogelijk een nieuwe afstandsbediening te ontvangen/kopen? Hoeveel kost dat en waar kan ik dat doen? Ik kan klantenservice niet bereiken dus vandaar dat ik het zo probeer.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 7339Posts
  • 2150Oplossingen
  • 3295Likes

Hi @Petra92, welkom hier!

Oh dat is zeker onhandig! Ik heb een nieuwe afstandsbediening voor jouw Mediabox Next aangevraagd. Deze ontvang je binnen enkele dagen gratis in de brievenbus! Alvast een fijne jaarwisseling!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Wim C.

Level 17
Super Expert
  • 4570Posts
  • 202Oplossingen
  • 3526Likes

Dag @Petra92 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens (net als u) ook gewoon klant ben.

Waarschijnlijk komt binnen afzienbare tijd een Ziggo-moderator langs in dit topic om u verder te helpen. 

Zorg wel dat uw postcode en huisnummer in uw profiel staan, dan weten Ziggo-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor Ziggo-moderators. Uw profielpagina vind u hier.

Petra92
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dankjewel dat had ik nog niet door 🙂

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 7339Posts
  • 2150Oplossingen
  • 3295Likes

Hi @Petra92, welkom hier!

Oh dat is zeker onhandig! Ik heb een nieuwe afstandsbediening voor jouw Mediabox Next aangevraagd. Deze ontvang je binnen enkele dagen gratis in de brievenbus! Alvast een fijne jaarwisseling!

Petra92
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Top dankjewel

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat is je favoriete seizoen?

Uitgelicht topic