1
Vraag
2
Reacties
Nemo80

Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Afstandsbediening koppelt niet met Sharp tv

De afstandsbediening met voicecontrol wil niet koppelen met onze nieuwe Sharp 70CL. Systeem geeft wel aan dat die gekoppeld is, maar vervolgens reageren de knoppen niet. 

De tv heeft een ingebouwde audiosysteem en de Mediabox (Next) herkend alleen de audio en niet de tv. Daardoor is de afstandsbediening alleen te gebruiken voor de box en niet de tv. Wie heeft hier een oplossing voor? Helpdesk Ziggo is al gebeld en weten geen oplossing en advies was om hier mijn vraag te stellen. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Nemo80
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Probleem is opgelost. We hebben een ander typenummer ingevoerd. De 55BJ hebben we ingevoerd en wij hebben de 70CL. Vreemd maar hij doet het. Bedankt voor de hulp! 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Kun je wel het geluid harder en zachter zetten met de AB van de Next?

 

Wat kun je nu niet met de AB van de Next wat je wel zou willen?

Nemo80
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Dankjewel voor je reactie.

 

Ik kan helemaal niks met de afstandsbediening behalve de box ermee bedienen, maar op de tv niks. Het gaat me voornamelijk om de volumeknop te kunnen bedienen. Moet nu steeds 2 afstandsbedieningen gebruiken en dat is onhandig. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

***

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Haal de batterijen eens een nachtje uit de afstandsbediening, soms wil dit helpen.

Nemo80
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Vannacht de batterijen eruit gehad, maar helaas geen verschil. 

Nemo80
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Probleem is opgelost. We hebben een ander typenummer ingevoerd. De 55BJ hebben we ingevoerd en wij hebben de 70CL. Vreemd maar hij doet het. Bedankt voor de hulp! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic