1
Vraag
2
Reacties
Bosy

Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Afstandsbediening koppelt niet meer met ziggo media box next

Na een korte stroomstoring startte de Mediabox Next weer op en kon ik ook weer tv kijken. Echter, de afstandsbediening deed het niet meer. Ik heb een paar keer vergeefs geprobeerd te koppelen via TV en 0 knop. Weet iemand raad?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Heb je de Next al een keer naar de fabrieksinstellingen gezet?

Hij pakt alles weer op, loop wel de instellingen Beeld en geluid even na en opnieuw inloggen in apps.

Bekijk in context

Bosy
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Klopt! Ik heb de box via netwerkkabel met model verbonden, na herhaaldelijke pogingen om de fabrieksinstellingen terug te zetten, lukte het eindelijk om de afstandsbediening te koppelen 

met de box. Alles loopt weer op rolletjes!

 

dankjewel!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Heb je de Next al een keer naar de fabrieksinstellingen gezet?

Hij pakt alles weer op, loop wel de instellingen Beeld en geluid even na en opnieuw inloggen in apps.

Bosy
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

ik heb de ziggobox gereset, maar hij kan nu niet meer goed opstarten. Na het welkomscherm krijg ik een icoon te zien van een mediabox met een dikke pijl naar beneden die volloopt. Na verloop van tijd start de box weer opnieuw op en begint het hele verhaal weer opnieuw. Alsof hij in een loop zit.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Hoe is de Next met het modem verbonden?

Meestal lost het zich op als de Next met een netwerkkabel aan het modem verbonden is.

Bosy
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Klopt! Ik heb de box via netwerkkabel met model verbonden, na herhaaldelijke pogingen om de fabrieksinstellingen terug te zetten, lukte het eindelijk om de afstandsbediening te koppelen 

met de box. Alles loopt weer op rolletjes!

 

dankjewel!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic