Vraag
Reacties
G.hoogkamp
Level 1

Afstandsbediening koppelen met Bose systeem

Hoe kan ik mijn Bose systeem koppelen aan mijn ziggo afstand bediening .ik kan wel op de afstandsbediening alles uit zetten .maar ik kan het geluid niet regelen op de afstandsbediening????

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
10 Reacties 10
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Volg dan hetzelfde stappenplan als voor je tv. 

Kies bij stap ‘e' voor ‘Koppel je versterker’, ook wanneer je een soundbar of andere geluidsapparatuur hebt.

0 Kudos
G.hoogkamp
Level 1
Topicstarter

Helaas lukt ook niet .Heb het altijd op de afstandsbediening gedaan van ziggo .De tv en bose systeem gaan wel alle 2 tegelijk uit op de afstandbediening 

0 Kudos
DON PAPA
Level 17

Heb je deze instelling goed staan?

Instellingen in bose app
Universele afstandsbediening TV
   Je TV afstandbediening (bijvoorbeeld LG)
Bronnen configureren
   Arris DCX960
   HDMI 1 (ligt eraan waar de Nextbox opzit)
Geavanceerd
   Universele Bose-afstandsbediening
Aan/Uit synchronisatie (UIT)
Automatisch ontwaken (UIT)
Geavanceerde CEC (AAN)

0 Kudos
G.hoogkamp
Level 1
Topicstarter

Ik ben overgestapt van de ene provider naar ziggo .Gisteren stel ik het geluid in op de afstandsbediening via het stappenplan ,toen ging het ook goed .Van ochtend zet ik de tv en bose tegelijk aan op de afstandsbediening.En het geluid kon ik niet meer harder of zachter zetten .dus nu ben ik genoodzaakt met 2 afstandsbedieningen te werken .Want dat stappenplan werkt ook niet naar behoren helaas 

0 Kudos
DON PAPA
Level 17

En staat Geavanceerde CEC wel aan in je bose app?

0 Kudos
G.hoogkamp
Level 1
Topicstarter

HDMI-cec staat aan 

0 Kudos
Theotje
Level 11

Ook al gekeken bij instellingen/beeld en geluid/ bepaal je volume?

DON PAPA
Level 17

Wat je ook nog even kan proberen is de batterijen uit de ziggo afstandsbediening halen voor een paar minuten. Heb in het verleden ook wel is gelezen dat dit het probleem ook weer op losten 

G.hoogkamp
Level 1
Topicstarter

Goedemiddag.ik wil jullie danken voor jullie tips .Al met al kan ik nu wel het geluid bedienen op de afstandsbediening,maar nu gaan ze niet alle 2 tegelijk uit .Ik hou het maar zoals het nu is .Want het is raadselachtige situatie.

0 Kudos
DON PAPA
Level 17

Je zou nog kunnen proberen om dan cec uit te zetten in de bose app, dan zou de Nextbox de soundbar "weer" automatisch uit moeten zetten.

0 Kudos