1
Vraag
2
Reacties
Rebekka

Level 3
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Afstandsbediening knop om tv uitgang te kiezen werkt niet meer. Mediabox next

Onderstaande gaat over de Next.

Een aantal dagen geleden werkten de knoppen van de Ziggo afstandsbediening niet meer. Althans, de volume knoppen, de mute knop en de knop om van tv uitgang te wisselen (hdmi1, hdmi2 etcetera)

Inmiddels is het gelukt om de afstandsbediening weer aan mijn Marantz te koppelen, maar de knop TV uitgang werkt niet meer, terwijl deze voor de update wel werkte.

Bij het koppelen worden de mute knop en de volumeknoppen getest, maar de knop om van uitgang te wisselen niet. Ik weet nu ook niet hoe ik dit weer werkend kan krijgen. Kan dit opgelost worden en misschien toegevoegd worden om te testen bij het koppelen van een apparaat om dit in de toekomst te voorkomen? Ik gebruik die knop namelijk regelmatig.

Verder is het bij iedere update zo dat ik opnieuw de afstandsbediening moet koppelen. Kan dit misschien  onthouden worden in de instellingen bij een update?

En nog een laatste vraag: kan er ergens in het menu komen te staan wat de datum van de laatste update is? Of staat dat misschien ergens en heb ik het nog niet kunnen vinden?

20 Reacties 20
Matroesjka

Level 4
  • 55Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Werkt dit ook op de normale Next? En zoja welke knop moet ik dan indrukken?

Na een jaar experimenteren werkt de Bronknop op de AB van mijn Next nog steeds niet.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic