Beste,
Mijn afstandsbediening is kapot.
Kan ik via dit kanaal een nieuwe bestellen?
ik hoor graag van u.
MvG
klaas Nienhuis.
klantnummer: ** Moderator edit: Klantnummer verwijderd ivm privacy **
Opgelost! Ga naar oplossing.
Afstandsbediening met Voice Control (ziggo.nl)
hier kun je m zelf bestellen
**Moderator: URL geüpdatet**
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Afstandsbediening met Voice Control (ziggo.nl)
hier kun je m zelf bestellen
**Moderator: URL geüpdatet**
@KDN001 Een Ziggo moderator kan je een nieuwe sturen.
Plaats geen privégegevens op dit open forum en andere forums, die door heel de wereld te lezen zijn.
Criminelen zijn er dol op, hier een beetje, daar een beetje en verderop nog een beetje en samen genoeg om identiteitsfraude te kunnen plegen.
Een Ziggo moderator haalt het morgen uit je bericht.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen om dit in te kunnen vullen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.