NPO lanceert op 1 december de nieuwe NPO app
Op 1 december lanceert NPO de nieuwe NPO app en vervangt hiermee de huidige app. Hierdoor is het niet meer mogelijk om de NPO app te gebruiken op de Mediabox XL. De nieuwe app is vanaf 1 december wel ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hoi, ik heb al jaren dezelfde afstandsbediening voor mijn Humax IRHD 5300c mediabox. De laatste tijd doet de 'OK' knop het steeds minder goed, ik moet hem inmiddels bijna door de afstandsbediening heen drukken om nog enige reactie te krijgen. Dat is best vervelend, en ik vrees dat hij binnenkort helemaal niet meer reageert. Ik heb de batterijen al vervangen, dit hielp niet. Alle andere knoppen op de afstandsbediening doen het wel goed. Is het mogelijk om een nieuwe afstandsbediening toegestuurd te krijgen?
Groetjes Ilse
Opgelost! Ga naar oplossing.
@IlsevdLeemkolk misschien is dit nog een oplossing: Humax IRHD-5300C afstandsbediening (vervanger). Voor € 14,96 kunt u dan weer een tijd voort.
Een Ziggo moderator kan je wel een afstandsbediening toesturen, maar of dat nog een Humax 5300c is, is de vraag.
Ziggo is gestopt met de Humax mediaboxen, zij kunnen in ieder geval wel een universele afstandsbediening sturen.
volgens mij worden deze AB's niet meer gestuurd. je kunt je mediabox het best laten omwisselen voor een next (mini). grootste voordeel hierop is dat je 2 dagen kunt terugkijken en deze weer jaren meegaat
@IlsevdLeemkolk misschien is dit nog een oplossing: Humax IRHD-5300C afstandsbediening (vervanger). Voor € 14,96 kunt u dan weer een tijd voort.
Hey @IlsevdLeemkolk . Welkom hier!
Oei ja. De "OK" knop is natuurlijk 1 van de meest gebruikte. Die wil je wel gewoon goed kunnen gebruiken.
Zoals hier al gezegd; ik kan je wel een gratis universele afstandsbediening sturen maar niet een vervanger van de bediening die je nu precies hebt. Deze is dus wel via bol te koopt, zoals Wim C. al laat zien. Wat wil je het liefst?
Bedankt voor al jullie snelle reacties en de diverse oplossingen! Ik ga zelf een nieuwe afstandsbediening bestellen bij bol.com. Iedereen bedankt voor het meedenken 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Op 1 december lanceert NPO de nieuwe NPO app en vervangt hiermee de huidige app. Hierdoor is het niet meer mogelijk om de NPO app te gebruiken op de Mediabox XL. De nieuwe app is vanaf 1 december wel ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.