Met de afstandbediening van Ziggo kan ik het volume van de tv veranderen maar daarvoor moet je steeds wisselen tussen tv en Ziggo box.
Nu heb ik ooit een code gevonden op de site van Ziggo waarmee de afstandbediening het volume van de tv altijd bediende, ook als je de Ziggo box bedient.
Die code weet ik niet meer en daar baal ik van want hij lijkt van de aardbodem verdwenen te zijn. Weet iemand welke code ik bedoel? Het was een driecijferige code, dat staat me nog bij. Alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Als dit de handleiding is dan staat op blz 17 de oplossing. “993”
Voor dat je dit instelt, als ik het me goed herinner, zet de volume op de mediabox op max. Of althans op dezelfde sterkte als andere aangesloten bronnen of directe tv kanalen of apps op de tv.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
wat voor mediabox heb je en wat voor tv (modelnummer) ?
Ik heb een Cisco 8685DVB UPC NL met een Samsung Q70BA 65 TV. De afstandbediening is al gekoppeld aan de Samsung maar ik wil het volume van de Samsung bedienen terwijl ik de mediabox bedien. Ik weet dat het mogelijk is.
Als dit de handleiding is dan staat op blz 17 de oplossing. “993”
Voor dat je dit instelt, als ik het me goed herinner, zet de volume op de mediabox op max. Of althans op dezelfde sterkte als andere aangesloten bronnen of directe tv kanalen of apps op de tv.
Bedankt!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.