Freekk

Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Afstandsbediening Next werkt niet meer

Sinds vanmorgen werkt alleen de volumeknop van mijn Next afstandsbediening. Als ik tussen zenders wil switchen dan reageert deze niet. 

Ik kan dus ook niet op het huis knopje drukken om de afstandsbediening te koppelen (wat deze al was). 

Iemand die hier ook mee te maken heeft?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Schut RH

Raadgever
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hebben wij ook keer gehad. Batterijen uit afstandsbediening halen voor ongeveer 15 minuten. Daarna terugplaatsen. Alles werkte weer naar behoren en deed voor ons het probleem verhelpen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Schut RH

Raadgever
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hebben wij ook keer gehad. Batterijen uit afstandsbediening halen voor ongeveer 15 minuten. Daarna terugplaatsen. Alles werkte weer naar behoren en deed voor ons het probleem verhelpen.

Freekk
topicstarter
Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Schut RH wrote:

Geweldig, ik ga het direct proberen!

Freekk
topicstarter
Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Schut RH wrote:

Hij doet het weer! Super bedankt nogmaals!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Alles over de Next Mini

Hier ontdek je alles over de Next Mini. Voor jou hebben we alle onderwerpen op een rijtje gezet, van stembesturing tot aan het stroomverbruik. De afstandsbediening met Voice Control Hoe maak je handig...

Geplaatst in Tips van Ziggo