1
Vraag
2
Reacties
Freekk

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Afstandsbediening Next werkt niet meer

Sinds vanmorgen werkt alleen de volumeknop van mijn Next afstandsbediening. Als ik tussen zenders wil switchen dan reageert deze niet. 

Ik kan dus ook niet op het huis knopje drukken om de afstandsbediening te koppelen (wat deze al was). 

Iemand die hier ook mee te maken heeft?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Schut RH

Level 2
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hebben wij ook keer gehad. Batterijen uit afstandsbediening halen voor ongeveer 15 minuten. Daarna terugplaatsen. Alles werkte weer naar behoren en deed voor ons het probleem verhelpen.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Schut RH

Level 2
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hebben wij ook keer gehad. Batterijen uit afstandsbediening halen voor ongeveer 15 minuten. Daarna terugplaatsen. Alles werkte weer naar behoren en deed voor ons het probleem verhelpen.

Freekk
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Schut RH wrote:

Hebben wij ook keer gehad. Batterijen uit afstandsbediening halen voor ongeveer 15 minuten. Daarna terugplaatsen. Alles werkte weer naar behoren en deed voor ons het probleem verhelpen.

Geweldig, ik ga het direct proberen!

Freekk
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Schut RH wrote:

Hebben wij ook keer gehad. Batterijen uit afstandsbediening halen voor ongeveer 15 minuten. Daarna terugplaatsen. Alles werkte weer naar behoren en deed voor ons het probleem verhelpen.

Hij doet het weer! Super bedankt nogmaals!

LJJSZ

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Heb exact hetzelfde probleem, maar deze oplossing werk niet. Wat nu?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@LJJSZ Dan een uur of een nachtje de batterijen eruit.

LJJSZ

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

helaas. Meerdere uren eruit gehad, maar t werkt niet. Alleen volume doet het. 
wat nu?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@LJJSZ heb je dit al geprobeerd?

 

Zet je mediabox aan en zorg dat je in de buurt van de mediabox bent. Koppel de afstandsbediening met de mediabox door 10 seconden lang de knop 

 

Bert_0-1658525090257.gif

 

 en het CIJFER 0 

 

tegelijkertijd ingedrukt te houden. Als de koppeling gelukt is, knippert het lampje op de box één keer en verschijnt er een melding in beeld.

LJJSZ

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bij het opstarten van de mediabox werd de software geüpdatet. Na meerdere keren opstarten reageerde de afstandsbediening weer als normaal. Probleem is opgelost.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic