1
Vraag
2
Reacties
Sjim

Level 6
  • 122Posts
  • 4Oplossingen
  • 29Likes

Afstandsbediening Next werkt niet goed

Ik heb een Next afstandsbediening met voicecontrol, wat een drama. De Next verliest steeds de koppeling met de Horizonbox. Ik kan dan wel van kanaal wisselen maar b.v. het geluid niet regelen. Ook kan ik de Horizonbox er niet meer mee afsluiten en moet dan de stekker uit de Horizonbox er uit trekken. Via de next kan ik niet  de source opgeven. Als ik de next opnieuw koppel krijg ik de melding dat de next al is gekoppeld. Enigste oplossing is de batterijen er uit halen, ongeveer een uur wachten en dan doet de next het weer voor een uur en verliest dan weer de koppeling. Het is om helemaal mesjokke van te worden.

Uitgelicht
Sjim
topicstarter
Level 6
  • 122Reacties
  • 4Oplossingen
  • 29Likes

@Mariska Ik heb beide afstandsbedieningen binnen gekregen en getest. Beide werken perfect. De afstandsbediening die niet meer goed was ook nog een keer getest en de problemen kwamen weer terug. Denk dat de afstandsbediening zelf dus het probleem is. Mijn voorkeur is om de afstandsbediening met voicecontrol te blijven gebruiken. Ik wil graag bedanken voor de snelle service, perfect geregeld. En ik wil graag weten waar ik de defecte en de afstandsbediening met toetsenbord op de achterkant naar terug kan sturen.

25 Reacties 25
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Goed plan, beide komen jouw kant op! Ze komen in 2 verschillende pakketjes, dat kan ik helaas niet aanpassen. Zou je ze dan ook beide kunnen testen? Op die manier weten we ook meer over het probleem en wat de beste oplossing daarvoor is. We horen het heel graag van je zodra je de afstandsbedieningen binnen hebt en hebt kunnen testen. 

Sjim
Topicstarter
Level 6
  • 122Posts
  • 4Oplossingen
  • 29Likes

@Mariska Natuurlijk laat ik weten welke voor mij de oplossing is. Bedankt voor de service.

Sjim
Topicstarter
Level 6
  • 122Posts
  • 4Oplossingen
  • 29Likes

@Mariska Ik heb beide afstandsbedieningen binnen gekregen en getest. Beide werken perfect. De afstandsbediening die niet meer goed was ook nog een keer getest en de problemen kwamen weer terug. Denk dat de afstandsbediening zelf dus het probleem is. Mijn voorkeur is om de afstandsbediening met voicecontrol te blijven gebruiken. Ik wil graag bedanken voor de snelle service, perfect geregeld. En ik wil graag weten waar ik de defecte en de afstandsbediening met toetsenbord op de achterkant naar terug kan sturen.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Top om te lezen @Sjim 🙂 Dit mysterie is gelukkig opgelost. Je mag de afstandsbediening met toetsenbord houden als reserve. De defecte afstandsbediening mag je naar de milieustraat brengen. 

Sjim
Topicstarter
Level 6
  • 122Posts
  • 4Oplossingen
  • 29Likes

@Mariska Dat is helemaal een top. Nogmaals bedankt voor de service.

Sjim
Topicstarter
Level 6
  • 122Posts
  • 4Oplossingen
  • 29Likes

@Mariska ik wilde je nog even bedanken voor de aardigi attentie die per post van jou heb gekregen😘

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic