Vraag
Reacties
Oplossing
Rick80
Level 5

Afstandsbediening Next reageert slecht

Goedemorgen,

Sinds enige tijd hebben we problemen met de afstandsbediening van de Next. We gebruiken hem eigenlijk alleen om de Next uit te zetten, de rest doen we met de Samsung One remote. De laatste tijd krijgen we de Next bijna niet meer uit met de afstandsbediening. Het lampje om de rode knop gaat branden maar er gebeurd niets. Soms reageert hij na meerdere malen wel maar soms ook niet. De rest lijkt wel goed te werken als de tv/next aan staat. Ik heb hem al een keer opnieuw gekoppeld en de batterijen vervangen. Dit heeft niet geholpen.

Iemand een idee?

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hi @Rick80

Heel erg gek, helemaal omdat jij de batterijen ook al eens hebt vervangen en de koppeling opnieuw hebt gemaakt 🙂 

Ik stuur je voor de zekerheid een nieuwe afstandsbediening op, laat jij even weten of dit de oplossing is? 

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
3 Reacties 3
Meldingen
Aan Uit
Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hi @Rick80

Heel erg gek, helemaal omdat jij de batterijen ook al eens hebt vervangen en de koppeling opnieuw hebt gemaakt 🙂 

Ik stuur je voor de zekerheid een nieuwe afstandsbediening op, laat jij even weten of dit de oplossing is? 

0 Kudos
Ga naar reactie
Rick80
Level 5
Topicstarter

Hoi @Madelon, bedankt!

Ik zal het zeker laten weten.

Rick80
Level 5
Topicstarter

Goedemorgen, ik heb de nieuwe ontvangen en het lijkt opgelost tot nu toe. Bedankt!