Goedemorgen,
Sinds enige tijd hebben we problemen met de afstandsbediening van de Next. We gebruiken hem eigenlijk alleen om de Next uit te zetten, de rest doen we met de Samsung One remote. De laatste tijd krijgen we de Next bijna niet meer uit met de afstandsbediening. Het lampje om de rode knop gaat branden maar er gebeurd niets. Soms reageert hij na meerdere malen wel maar soms ook niet. De rest lijkt wel goed te werken als de tv/next aan staat. Ik heb hem al een keer opnieuw gekoppeld en de batterijen vervangen. Dit heeft niet geholpen.
Iemand een idee?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Rick80,
Heel erg gek, helemaal omdat jij de batterijen ook al eens hebt vervangen en de koppeling opnieuw hebt gemaakt 🙂
Ik stuur je voor de zekerheid een nieuwe afstandsbediening op, laat jij even weten of dit de oplossing is?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi @Rick80,
Heel erg gek, helemaal omdat jij de batterijen ook al eens hebt vervangen en de koppeling opnieuw hebt gemaakt 🙂
Ik stuur je voor de zekerheid een nieuwe afstandsbediening op, laat jij even weten of dit de oplossing is?
Hoi @Madelon, bedankt!
Ik zal het zeker laten weten.
Goedemorgen, ik heb de nieuwe ontvangen en het lijkt opgelost tot nu toe. Bedankt!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.