1
Vraag
2
Reacties
jcwanrooij

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Afstandsbediening Mediabox XL

Is het mogelijk om de volume knoppen van de afstandsbediening van de mediabox xl uit te zetten, om er alleen een sonos beam mee te kunnen bedienen. Nu kan ik er ook het volume van de sonos ermee bedienen maar gelijktijdig ook de mediabox. Is niet lekker want je krijgt dan een vervelende stereo geluid
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi jcwanrooij, welkom hier!

1 afstandsbediening is natuurlijk het allermakkelijkst. Ik heb het volgende gevonden op de Community van Sonos: "Als je optisch gebruikt en de IR codes gekoppeld met de BEAM, zorg er dan voor dat de Horizon afstandsbediening werkt met je TV. Als je via de HDMI ARC werkt, zorg erdan voor dat je de ARC poort gebruikt. Als je met de afstandsbediening het TV volume kan bedienen zou de BEAM hierop moeten reageren."

Kan je hier mee verder?

Bekijk in context

1 Reactie 1
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi jcwanrooij, welkom hier!

1 afstandsbediening is natuurlijk het allermakkelijkst. Ik heb het volgende gevonden op de Community van Sonos: "Als je optisch gebruikt en de IR codes gekoppeld met de BEAM, zorg er dan voor dat de Horizon afstandsbediening werkt met je TV. Als je via de HDMI ARC werkt, zorg erdan voor dat je de ARC poort gebruikt. Als je met de afstandsbediening het TV volume kan bedienen zou de BEAM hierop moeten reageren."

Kan je hier mee verder?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic