NicoleW
Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Afstandsbediening Mediabox XL functioneert niet meer :(

Hoi! Helaas functioneert de afstandsbediening van de horizon niet meer...alles al geprobeerd via de ziggo hulp pagina's ontkoppelen, koppelen.enz maar de box is niet met de afstandbediening aan te krijgen (wel met de knop op de box zelf) Koppeling van de tv werkt overigens wel..

Mvg Nicole 

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 11329Posts
  • 871Oplossingen
  • 3983Likes

Hey @NicoleW . Welkom hier!

Goed dat je aan de bel trekt. Je kunt dus wel een nieuwe gebruiken. Ik doe deze gelijk voor je op de post 🙂 

Bekijk in context

9 Reacties 9
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 11329Posts
  • 871Oplossingen
  • 3983Likes

Hey @NicoleW . Welkom hier!

Goed dat je aan de bel trekt. Je kunt dus wel een nieuwe gebruiken. Ik doe deze gelijk voor je op de post 🙂 

Bekijk in context

fwinkels
Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

zelfde probleem,kun je ons ook een nieuwe sturen

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 2218Posts
  • 223Oplossingen
  • 476Likes

@fwinkels Sorry voor de late reactie! Uiteraard kom je hier ook in aanmerking voor. Ik zie dat je in de tussentijd al contact hebt gehad en dat er een nieuw exemplaar verstuurd is. Mocht er nog wat zijn, geef gerust een gil. 

GenghisSan
Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
NicoleW wrote:

Hoi! Helaas functioneert de afstandsbediening van de horizon niet meer...alles al geprobeerd via de ziggo hulp pagina's ontkoppelen, koppelen.enz maar de box is niet met de afstandbediening aan te krijgen (wel met de knop op de box zelf) Koppeling van de tv werkt overigens wel..

Mvg Nicole 

Wij hebben hetzelfde probleem. We kunnen wel van kanaal wisselen en bijv. de TV gids openen met de afstandsbediening maar om de Horizon Mediabox XL aan of uit te zetten moeten we naar de box toe lopen om op de knop te drukken.

En alle oplossingen die de site aandraagt al geprobeerd.

Vriendelijke groet,

Sander

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 2218Posts
  • 223Oplossingen
  • 476Likes

@GenghisSan Goed dat je het meldt! Er is een nieuwe afstandsbediening naar je onderweg. Houd je e-mail in de gaten voor de Track & Trace code. De huidige afstandsbediening mag weg. De batterijen mag je hergebruiken.

ohowison
Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi, mijn afstandsbediening werkt ook niet meer met mij  Horizon box. Kan je me een nieuwe sturen.

Mvg

Owen Howison

Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 2522Posts
  • 407Oplossingen
  • 417Likes
ohowison wrote:

Hoi, mijn afstandsbediening werkt ook niet meer met mij  Horizon box. Kan je me een nieuwe sturen.

Mvg

Owen Howison

Hoi @ohowison,

Welkom op de Community en ook de beste wensen voor het nieuwe jaar.
Het is altijd lastig als de afstandsbediening niet meer werkt.
Ik heb daarom ook naar jou een nieuwe gestuurd, veel plezier daarvan!

Milotte
Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen,

Ook bij mij werkt de afstandsbediening niet meer naar behoren. Wanneer de humax eenmaal aanstaat zijn er geen problemen. Maar het aanzetten gaat tegenwoordig met veel moeite. Ik denk dat de bovenste knopjes (pvr, tv, aan/uit) van de afstandsbediening niet meer goed functioneren. Hier al diverse 'foefjes’ voor geprobeerd, maar helaas blijft het struggelen. Zouden jullie mij ook een nieuwe op kunnen sturen?

Vriendelijke groet,

Milotte

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5362Posts
  • 1243Oplossingen
  • 1652Likes

Hi @Milotte 
Ik zie dat je al via een andere weg contact hebt gehad met één van mijn collega's en er een nieuwe afstandsbediening voor jouw Humax 5300C is aangevraagd. Deze is gisteren bezorgd in jouw brievenbus. 

Uitgelicht topic