Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
robkamminga
Level 2

Afstandsbediening Mediabox Next reageert nergens meer op

Sinds vanmiddag kijken we naar twee zenders... alleen zender 7 en 14, verder kiezen kan niet. Ook kunnen we het menu niet benaderen met de afstandsbediening. 

Getracht de AB opnieuw te koppelen maar het enige dat lukt is schakelen tussen deze twee zenders. 

Batterijen vervangen, geen succes. 

Afstandsbediening blijft ook verlicht 

Wat moeten we nou, want ik miste wel een gezellige tv avond

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Mogelijke oplossing:

Reset de afstandsbediening

Druk de terugspoelen (<<) en de 'terug-naar-tv'-knop 10 seconden tegelijk in. Hiermee reset je de afstandsbediening en daarmee activeren we ook het automatische koppelproces weer. Let op, het kan even 20 seconden duren na het resetten van de afstandsbediening voor het automatische koppelproces start. Je kunt het herkennen, want daarna zal de mediabox rechtsboven de melding geven "je kunt nu je ..... bedienen".

Bekijk in context

Ga naar reactie
3 Reacties 3
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Mogelijke oplossing:

Reset de afstandsbediening

Druk de terugspoelen (<<) en de 'terug-naar-tv'-knop 10 seconden tegelijk in. Hiermee reset je de afstandsbediening en daarmee activeren we ook het automatische koppelproces weer. Let op, het kan even 20 seconden duren na het resetten van de afstandsbediening voor het automatische koppelproces start. Je kunt het herkennen, want daarna zal de mediabox rechtsboven de melding geven "je kunt nu je ..... bedienen".

Ga naar reactie
Marco
Community Moderator
Community Moderator

Goedemiddag @robkamminga, uiteraard zit je niet op problemen te wachten als je net lekker televisie wil gaan kijken.

@Bert heeft een goede tip gegeven. Zou je dit willen proberen?

0 Kudos
robkamminga
Level 2
Topicstarter

Hoi Bert,
Dank voor deze tip die ik, alsnog, heb uitgevoerd. De volgende ochtend startte ik namelijk de tv en mediabox weer op en deed de afstandsbediening weer "normaal" zij het enigszins vertraagd. Daarop heb ik jouw instructie gevolgd en nu werkt de afstandsbediening naar behoren.