1
Vraag
2
Reageer en help mee
Nielsk23

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Afstandsbediening Mediabox Next koppelen aan RADIOLA TV.

Hallo,

Ik heb een RADOLA LD-43 RAD030K gekocht, alleen deze krijg ik niet gekoppeld met de NEXT-afstandsbediening, ik ga naar instellingen->Beeld en Geluid->en dan tv koppelen, kies RADOLA als merk, alleen er gebeurt dan niks als ik de knoppej uitprobeer op de TV, meer mensen met dit probleem?

6 Reacties 6
MaxH

Level 17
  • 2735Posts
  • 104Oplossingen
  • 991Likes

Ik ben bang dat de Next het niet herkend. Komt ook in de Logitech database niet voor. In Nederland gekocht? Het is overigens RADIOLA.

Nielsk23
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

In Frankrijk 😉

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 70179Posts
  • 4884Oplossingen
  • 19787Likes

Probeer eens Philips in diverse vormen.

Het is ooit een kloon van Philips geweest, mogelijk zijn de codes nog hetzelfde.

MaxH

Level 17
  • 2735Posts
  • 104Oplossingen
  • 991Likes

Be rt wrote:

Probeer eens Philips in diverse vormen.

Het is ooit een kloon van Philips geweest, mogelijk zijn de codes nog hetzelfde.

Ja, in de jaren 50….. Codes  Wel erg goedkoop voor een 4K tv, 280 euro. Vrees dat het 2 AB's blijven. Misschien met een Belgische Next AB. In België bestaat het merk wel.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 70179Posts
  • 4884Oplossingen
  • 19787Likes

Ik bedoel via de Next afstandsbediening in Instellingen, Beeld en geluid Koppelen TV, een Philips koppelen, een aantal malen proberen of de knop werkt in het vraag en antwoord menu na de keuze Philips.

Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goedemorgen @Nielsk23

Allereerst welkom op de Community! 

Jammer om te lezen dat het koppelen van de afstandsbediening niet lukt. Het is goed mogelijk dat dit merk en type TV niet wordt ondersteund voor deze functionaliteit, maar je kunt natuurlijk altijd even testen of de tips welke hier worden gegeven werken! 

Heeft de tip van @Be rt bijvoorbeeld nog voor succes gezorgd? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic