Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hallo,
Ik heb een RADOLA LD-43 RAD030K gekocht, alleen deze krijg ik niet gekoppeld met de NEXT-afstandsbediening, ik ga naar instellingen->Beeld en Geluid->en dan tv koppelen, kies RADOLA als merk, alleen er gebeurt dan niks als ik de knoppej uitprobeer op de TV, meer mensen met dit probleem?
Ik ben bang dat de Next het niet herkend. Komt ook in de Logitech database niet voor. In Nederland gekocht? Het is overigens RADIOLA.
In Frankrijk 😉
Probeer eens Philips in diverse vormen.
Het is ooit een kloon van Philips geweest, mogelijk zijn de codes nog hetzelfde.
Be rt wrote:
Probeer eens Philips in diverse vormen.
Het is ooit een kloon van Philips geweest, mogelijk zijn de codes nog hetzelfde.
Ja, in de jaren 50….. Codes Wel erg goedkoop voor een 4K tv, 280 euro. Vrees dat het 2 AB's blijven. Misschien met een Belgische Next AB. In België bestaat het merk wel.
Ik bedoel via de Next afstandsbediening in Instellingen, Beeld en geluid Koppelen TV, een Philips koppelen, een aantal malen proberen of de knop werkt in het vraag en antwoord menu na de keuze Philips.
Goedemorgen @Nielsk23,
Allereerst welkom op de Community!
Jammer om te lezen dat het koppelen van de afstandsbediening niet lukt. Het is goed mogelijk dat dit merk en type TV niet wordt ondersteund voor deze functionaliteit, maar je kunt natuurlijk altijd even testen of de tips welke hier worden gegeven werken!
Heeft de tip van @Be rt bijvoorbeeld nog voor succes gezorgd?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...