Goed om te weten: Televisie: LG Oled 77C16LA , Versterker: Onkyo TX-RZ900
Op deze set heb ik na volle tevredenheid een Media next aangesloten alles werkte perfect
Nu moet je weten dat ik een mediawand heeft waardoor de Onkyo TX-RZ900 in de kast staat omdat de Afstandsbediening radio gestuurd is geeft dit geen probleem werk gewoon super.
Nu heb ik Media next mini aangesloten werkt opzicht prima, Maar de afstandsbediening is voor 99% radio gestuurd dat wil zeggen dat alleen de volume via IR (waarom) gaat de andere functies zijn radio gestuurd, ik snap hier de reden niet. Nu heb ik geprobeerd om de afstandsbediening van de Media box next aan de Media next mini te koppelen maar dat lukt niet, wat is de oplossing. Wie het weet mag het zeggen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Probleem opgelost: AB was gekoppeld aan de Versterker: Onkyo TX-RZ900 is nu gekoppeld aan de Televisie: LG Oled 77C16LA
Alles werkt weer top.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
helaas is de afstandbediening van de next niet te koppelen aan de next mini.
deed je via de oude next het volume niet via HDMI cec besturen
Via de Media box next ging alles goed. Vraag is dan ook hoe kan het zo zijn dat de Media next MINI de volume (knoppen) via IR gaan. dit heeft flinke nadelen.
Probleem opgelost: AB was gekoppeld aan de Versterker: Onkyo TX-RZ900 is nu gekoppeld aan de Televisie: LG Oled 77C16LA
Alles werkt weer top.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.