Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
<span;>Beste mensen,
Beste mensen, Weet iemand hoe je de afstandsbediening van de Humax 5200c open kunt krijgen? Ik wil de contacten graag schoonmaken want hij reageert slecht.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bert, bedankt. Ik ben ook zo bezig geweest maar ik hoopte dat er een andere manier was. Ik durf niet zover te gaan als in de video's want ze slopen hem zowat maar ik blijf het proberen, bedankt.
Succes, en als het niet lukt ze zijn nog steeds leverbaar. (origineel)
Ik had ook geen zin in gepruts , heb deze gekocht. Doet het prima, alleen het 'oogje' lijkt me kwetsbaar als ie ongelukkig valt. Zie foto's bij review.
https://www.amazon.nl/dp/B098QG9XTX?psc=1&ref=ppx_yo2ov_dt_b_product_details#customerReviews
Het is uiteindelijk gelukt al zijn er wel een paar tandjes afgebroken. Goed om te weten dat ze nog te koop zijn, bedankt!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...